Agrokonferencja 2016. Promocja żywności w polskim sektorze spożywczym

W czwartek, 27 dnia października 2016 r., w Sopocie odbywa się jedenasta Agrokonferencja Banku BGŻ BNP Paribas. Głównym tematem tegorocznego spotkania branży rolno-spożywczej jest promocja żywności.

Agrokonferencja 2016. Promocja żywności w polskim sektorze spożywczym



Agrokonferencja 2016

Agrokonferencja to spotkanie dla klientów Banku BGŻ BNP Paribas oraz przedstawicieli branży rolno-spożywczej. To przestrzeń do merytorycznej dyskusji i poruszenia tematów aktualnych i istotnych dla producentów, przetwórców, dostawców i dystrybutorów. Przez 11 lat Agrokonferencja stała się ważną platformą wymiany poglądów, w rzeczowej i przyjaznej atmosferze. Osią tegorocznej konferencji jest raport pt.: „Promocja.Żywności.pl” przygotowany przez zespół analityków Banku BGŻ BNP Paribas, na podstawie badań przeprowadzonych wśród klientów. Specjalnie na potrzeby tegorocznej konferencji, światowa firma badawcza Mintel przygotowała również raport na temat patriotyzmu konsumenckiego w kontekście polskiego rynku żywności i napojów.

Struktura raportu opiera się na czterech kluczowych merytorycznie częściach. Pierwsza z nich przedstawia powszechność spożycia żywności, a także wzrastającą różnorodność produktów na rynku w kontekście marketingu w strategii przedsiębiorstw rolno-spożywczych, który nabiera coraz większego znaczenia.
Druga opisuje czynniki istotne dla promocji będącej elementem działań marketingowych, która zależy od właściwej strategii marketingowej. Zawiera ona zarówno sposoby osiągania celów marketingowych, jak i odpowiedni dobór narzędzi umożliwiających ich realizację.
 
W trzeciej części natomiast, scharakteryzowane zostanie zróżnicowanie przemysłu spożywczego w Polsce w obrębie stosowanych strategii marketingowych. Z kolei w ostatniej można będzie uzyskać wiedzę odnośnie marki produktów, która może być jednym z nośników gwarancji jakości. Tym bardziej, że coraz częściej konsumenci zwracają na nią uwagę.

Omówienia pierwszej części raportu „Promocja.Żywności.pl” – dokona Michał Koleśnikow z Banku BGŻ BNP Paribas oraz Honorata Jarocka z firmy Mintel. W rolę ekspertów wcielą się również Piotr Alchimowicz i Paweł Trochimiuk. Drugą cześć raportu przedstawi Monika Czaplicka i Ewa Wachowicz. Tą część konferencji wzbogaci również Panel z udziałem wszystkich ekspertów oraz sesja pytań i odpowiedzi.

Program Agrokonferencji 2016

11:00 - 13:30 Część pierwsza - Omówienie raportu „Promocja.Żywności.pl” – Michał Koleśnikow, Bank BGŻ BNP Paribas oraz Honorata Jarocka, Mintel. Wystąpienia ekspertów: Piotr Alchimowicz, Paweł Trochimiuk,

13:30 - 14:30 Lunch,

14:30 - 16:30 Część druga - Wystąpienie ekspertów: Monika Czaplicka, Ewa Wachowicz. Panel z udziałem ekspertów oraz sesja pytań i odpowiedzi,

16:30 - 16:40 Podsumowanie i zakończenie konferencji,

16:40 - 18:00 Spotkania z ekspertami Banku - Między innymi przejażdżka z Arval BNP Paribas, lampka wina z Private Banking oraz kawa z innymi ekspertami Banku BGŻ BNP Paribas.
 
Plan wieczoru

20:00 - 20:30 Drink powitalny
20:30 - 21:15 Część oficjalna i wręczenie nagród
21:15 - 22:30 Kolacja
22:30 – 23:30 Koncert zespołu Perfect
23:30 - 02:00 Dalszy ciąg wieczoru

Zobacz galerię zdjęć z Agrokonferencji 2016.


Tagi:
źródło: