| Autor: mikolaj

Bank BGŻ najlepszy w rankingu Newsweeka

Bank BGŻ zajął 1. miejsce w kategorii głównej rankingu Przyjazny Bank Newsweeka – „Bank dla Kowalskiego". Dodatkowo, Bank BGŻ spektakularnie awansował na 4. pozycję (z 18.) w rankingu "Banki w Internecie".

Bank BGŻ najlepszy w rankingu Newsweeka

Bank BGŻ najlepszy w rankingu Newsweeka

Ranking „Przyjazny Bank Newsweek’a” jest najważniejszym rankingiem banków detalicznych w Polsce. Od trzech lat co roku poprawialiśmy naszą pozycję w rankingu Kowalski. W 2011 roku byliśmy na 14. miejscu, w 2012 na 9-tej pozycji, a rok temu już na 6-stej. To nie przypadek, że teraz to my znaleźliśmy się właśnie na pierwszym miejscu. Jest to efekt naszej systematycznej pracy nad poprawą jakości obsługi i uproszczeniem procesów. Bardzo się z tego cieszymy i mamy nadzieję dalej wspierać i kontynuować takie sukcesy – skomentował Józef Wancer, prezes Zarządu Banku BGŻ.

Oceny wystawione przez audytorów Millward Brown nie pozostawiają wątpliwości. Bank BGŻ radykalnie poprawił jakość obsługi klientów. Szeroko rozumiana jakość obsługi jest kluczem do sukcesu w rankingu Newsweek’a, ponieważ pozwala na zdobycie ponad połowy wszystkich punktów.


Dla Banku BGŻ zdobyli je głównie doradcy w placówkach. Audytorzy rankingu byli pod wrażeniem ich zaangażowania oraz dociekliwości w poznawaniu potrzeb klientów. Docenione zostały również kompetencje w prezentowaniu oferty, łącznie z dokładnymi kosztami usług, a także sprawną, dyskretną i przyjazną obsługą.

Zwycięstwo jest dowodem na to, że dbamy o klientów, dobrze z nimi współpracujemy. W naszych kampaniach marketingowych mówimy „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom” i nasze miejsce w rankingu potwierdza, że tak jest rzeczywiście – mówi Wojciech Sass, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ. Jest to ogromny wysiłek naszych pracowników, zdwojony przez ostatnie 3 lata - zespołowa praca, systematyczne podnoszenie poziomu jakości obsługi. To nowy początek dla naszych kolejnych marzeń biznesowych – obiecuje Wojciech Sass.

Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcieli się w rolę Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia 2014 roku odwiedzili ponad 300 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i telefon.

Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen audytorów.



Tagi:
źródło: