| Autor: mikolaj

BGŻ BNP Paribas – premiera marki

Bank BGŻ BNP Paribas, który powstał w wyniku połączenia dwóch banków należących do międzynarodowej Grupy BNP Paribas, rozpoczyna działalność pod nową marką „BGŻ BNP Paribas”. Już 29 czerwca klienci zobaczą wspólne logo i ponad 600 oddziałów w nowej odsłonie. Zmianie tej towarzyszy intensywna kampania marketingowa prezentująca markę i ofertę BGŻ BNP Paribas - banku zmieniającego się świata, z którym klienci mogą zyskać więcej.

BGŻ BNP Paribas – premiera marki
Więcej materiałów video znajdziesz na kanale "telewizja rolnicza"



BGŻ BNP Paribas – premiera marki

- To bardzo ważny moment dla naszego banku. Staliśmy się jedną marką dla naszych klientów, których chcemy przekonać, że dzięki temu połączeniu zyskają więcej – produktów, możliwości wyboru, lepszą jakość usług. Staliśmy się silniejsi i bardziej konkurencyjni –  jesteśmy siódmym co do wielkości bankiem uniwersalnym w Polsce i  jedyną instytucją finansową w naszym kraju z tak szeroką ofertą - od pionu  detalicznego, usług bankowości korporacyjnej , aż po obsługę korporacji międzynarodowych i sektora Agro – mówi Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas. - Jesteśmy bankiem zmieniającego się świata. Chcemy w sposób odpowiedzialny pomagać ludziom wykorzystać możliwości, jakie niosą ze sobą zmiany, aby na co dzień żyło im się łatwiej i lepiej. W praktyce oznacza to, że zaoferujemy produkty dopasowane do potrzeb wszystkich klientów, których obsługujemy – dodaje Józef Wancer.

(Kliknij, aby powiększyć)


Dwóch głównych bohaterów: Michał i Michelle

Kampania reklamowa promująca nową markę na polskim rynku bankowym przez kolejne odsłony będzie wykorzystywać motyw przewodni Michała i Michelle, dwóch postaci reprezentujących wartości i zalety komplementarnych banków, z których powstał Bank BGŻ BNP Paribas.

Michał (reprezentuje dawny Bank BGŻ) bardzo dobrze rozumie lokalne uwarunkowania i nawiązuje długotrwałe relacje ze swoimi klientami, Michelle (reprezentuje dawny BNP Paribas Bank Polska) ma bogate międzynarodowe doświadczenie i doskonale zna globalne trendy. Michał i Michelle spotykają się, by stworzyć jeden bank, bank zmieniającego się świata, by wspólnie dać klientom jeszcze więcej.

Pod koniec czerwca rozpocznie się zaplanowana na blisko dwa miesiące, szeroko zakrojona kampania wizerunkowa marki BGŻ BNP Paribas. W kampanii wykorzystane będą różne formy reklamy, w tym reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, kinowa i internetowa, a także eventy promocyjne.

- Celem naszej kampanii wizerunkowej jest przekazanie, że dwa banki, z których powstał BGŻ BNP Paribas łączą siły, żeby wspólnie móc dać jeszcze więcej klientom, tak aby mogli stwierdzić, iż z naszym bankiem „są do przodu”. Takie będzie podstawowe przesłanie reklamy telewizyjnej emitowanej na wszystkich najczęściej oglądanych kanałach. Mamy też wielkie plany na wakacje. Chcemy być obecni w kinach, nie tylko w wielkich miastach, ale też nad morzem, na lotniskach. Szykuje się prawdziwe zmasowane uderzenie – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki.

Za kompleksową obsługę i przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Czytaj dalej na następnej stronie...



Tagi:
źródło: