| Autor: mikolaj

Duży sukces Zetora na Agritechnice

Firma ZETOR odniosła sukces na targach Agritechnica w Hanowerze. Prezentacja nowego kierunku designerskiego Zetor by Pininfarina była tym, co najbardziej przyciągnęło uwagę na targach, zaś o czeskiej marce informowały takie media na świecie jak BBC czy Daily Mail.

Duży sukces Zetora na Agritechnice

Zetor na Agritechnica

Firma ZETOR TRACTORS a.s. zaprezentowała na targach Agritechnica kierunek rozwoju marki, której celem jest roszerzanie portfela modeli z obecnych czterech na sześć oraz osiągnięcie mocy na poziomie od 50 do 200 koni. Klienci targów w Hanowerze mieli okazję zobaczyć prototyp trzycylindrowego traktora o mocy 49 koni, który stanie się pionierem i podstawą dla piątej linii modeli traktorów, albo jak dotąd najmocniejszy traktor w portfelu marki ZETOR CRYSTAL, który został wprowadzony na rynek w czerwcu bieżącego roku. Prócz tego firma ZETOR TRACTORS a.s. poinformowała o roszerzeniu linii MAJOR o kolejne dwa produkty, które zaoferują klientom między innymi więcej opcji w zakresie skrzyni biegów.
 
Największą uwagę nie tylko odwiedzających targi, ale przede wszystkim zagranicznych dziennikarzy, przyciągnął nowy designerski koncept ZETOR by Pininfarina, przygotowany we współpracy ze sławnym studiem projektowym. Zaprezentowany designerski kierunek został określony w mediach jako „najseksowniejszy traktor“, „Traktor Ferrari“ czy też „Najbardziej sportowy traktor na świecie“.
 
ZETOR wykorzystał możliwości, jakie dają targi, by szukać nowych dealerów i partnerów handlowych. Celem jest wzmocnienie pozycji na rynkach zachodnioeuropejskich. Firma poświęca swoją uwagę Niemcom, Francji, Wielkiej Brytanii, krajom Beneluksu u innym. Stoisko firmy ZETOR odwiedziły na targach dziesiątki tysięcy osób. Marka spotkała się z zainteresowaniem nawiązaniem współpracy ze strony dziesiątek partnerów handlowych i dealerów. Tym krokiem będzie dążyć do wzmocnienia pozycji na rynkach zagranicznych.
 
Designerska nowość Zetor by Pininfarina

Nowy designerski kierunek pod okiem  studia projektowego Pininfarina zbliża markę ZETOR do głębszego przeżycia emocjonalnego, pełnego sensu, dynamiki i nowoczesności. Ideą Zetor by Pininfarina jest ucieleśnienie doskonałej kombinacji siły, dynamiki i emocji oraz zachowanie ergonomii i praktycznego zastosowania maszyn, jakimi bez wątpienia są traktory. Zetor by Pininfarina łączy poszczególne elementy w modułowy design, który można przenieść na linie modeli traktorów ZETOR. Zmierzamy do tego, by designerski kierunek wprowadzić do wszystkich linii modeli traktorów, nie tylko obecnych, ale i przyszłych.
 
- Jesteśmy niezwykle dumni z tego, z jak wielkim pozytywnym przyjęciem spotkała się prezentacja Zetor by Pininfarina nie tylko na targach Agritechnica, ale również w mediach na świecie. Taka reakcja jest dla nas potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwym kierunku. Istotnym je, że przedstawiona strategia rozszerzania portfela produktów ma swoje źródło w potrzebach klientów. Tym samym obecnie jest idealna okazja do tego, by nawiązać współpracę z nowymi partnerami handlowymi - mówi Margaréta Víghová, Dyrektor ds. Komunikacji firmy ZETOR TRACTORS a.s.
 

Czytaj dalej na następnej stronie...


Tagi:
źródło: