- Artykuły i Analizy
- Biznes
- Ceny rolnicze
- Dotacje i dopłaty
- Finanse i prawo
- Gospodarz.pl
- Leśnictwo
- Nawozy i środki ochrony roślin
- Ogrodnictwo
- Produkcja roślinna
- Produkcja zwierzęca
- Przetwórstwo spożywcze
- Targi i konferencje
- Technika rolnicza
- Z kraju
- Z regionu
- Z życia firm
- Z życia instytucji
- Ze świata
- Ziemia rolna
Celem rozpoczynającej się kampanii jest wzrost świadomości konsumentów o wyjątkowych walorach polskich owoców jagodowych – truskawek, borówek, czarnej porzeczki, minikiwi, jagody kamczackiej i aronii. Podejmowane działania maja budować nawyk codziennego spożywania tych owoców.
źródło: Gospodarz.pl/MRiRW/Sławomir Mucha foto: MRiRW
Czas na polskie superowoce!
– Jeżeli nie zrozumiemy, że to konsument jest adresatem naszych wszystkich działań, to będziemy brnęli w jakiś ślepy zaułek – podkreślił szef resortu rolnictwa dziękując jednocześnie za inicjatywę kampanii promującej nasze owoce jagodowe.
Jesteś w kategorii wiadomości:
Z udziałem ministra rolnictwa i rozwoju wsi Jana Krzysztofa Ardanowskiego w Warce odbyło się uroczyste rozpoczęcie kampanii promującej owoce jagodowe – „Czas na polskie superowoce”.
Minister zwrócił uwagę, że producent jest tym, który odpowiada na oczekiwania konsumenta, oczywiście oczekiwania w sposób racjonalny, mądry kreowane.
– Musimy sobie odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób zwiększyć konsumpcję owoców i warzyw, jak powinien być zorganizowany skup, jak powinno być zorganizowane przetwórstwo? – stwierdził szef resortu rolnictwa.
– Wśród wielu osób funkcjonuje jeszcze przekonanie, że rynek wszystko wchłonie. Tak było kiedyś, ale dziś mamy nadwyżki, dziś jest trudno cokolwiek na nim ulokować, bo wszystko kierujemy do tego samego konsumenta – dodał.
– To bezprecedensowa współpraca. Grupy producentów i organizacje branżowe łączą siły, by skuteczniej budować nawyk codziennego spożywania owoców jagodowych – podkreślił minister Ardanowski i zapewnił, że – nie będzie żadnych cięć w wydatkach na promocję.
Celem rozpoczynającej się kampanii jest wzrost świadomości konsumentów o wyjątkowych walorach polskich owoców jagodowych – truskawek, borówek, czarnej porzeczki, minikiwi, jagody kamczackiej i aronii. Podejmowane działania maja budować nawyk codziennego spożywania tych owoców.
Projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jego koszt realizacji wyniesie około 375 tysięcy złotych. Kampanię zrealizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
źródło: Gospodarz.pl/MRiRW/Sławomir Mucha foto: MRiRW
-
Ceny skupu zbóż według GUS
-
Skup zbóż według GUS
-
Polski eksport pszenicy poza UE obniżył się gwałtownie w połowie tego sezonu
-
W tym sezonie tempo naszego eksportu zbóż poza UE spadło o blisko 1/3
-
Ceny jaj w Polsce (17.03.2024)
-
Ceny rzepaku i produktów jego przerobu (17.03.2024)
-
Ceny skupu świń rzeźnych (17.03.2024)
-
Ceny przetworów mlecznych w Polsce (17.03.2024)
-
Ceny serów w Polsce (17.03.2024)
-
Ceny drobiu w Polsce (17.03.2024)
-
Rynek produktów mleczarskich w Polsce (10.03.2024)
-
Rynek mięsa w Polsce (10.03.2024)