thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik LAMBORGHINI R.1 35 – 45 – 55

R1 jest najmniejszym z licznej rodziny LAMBORGHINI. Jego bardzo małe wymiary i wielkie możliwości czynią go bardzo przydatnym podczas prac w sadach, ogrodach lub porządkowych. Zwarta bryła, szerokość min. 1220 mm i rozstaw osi 1745 mm powodują że R1 dojedzie tam gdzie inne ciągniki nie będą w stanie. Występuje w trzech wersjach mocy: 35, 41 i 50 KM. generowanych z niezawodnych 4-cylindrowych silników chłodzonych cieczą. Skrzynia biegów to mechaniczna przekładnia zsynchronizowana o 12 przełożeniach do przodu i 12 do tyłu. Aby jeszcze lepiej wykorzystać tego zwinnego „Malca” można doposażyć go w przedni podnośnik z W.O.M.
Dane techniczne R1.35 R1.45 R1.55
Silnik MITSUBISHI EURO III MITSUBISHI EURO III MITSUBISHI EURO III
Ilość cylindrów/pojemność skokowa il./cm3 4/1500 4/1500 4/1758
Typ Wolnossący Turbo Turbo
Max. moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW 39/28,5 43/31,5 50/37
Max. moc homologowana (ECE R24.03) KM/kW 35/26 41/30 47/34,5
Obroty nominalne obr/min 3000 3000 3000
Max. moment obrotowy Nm 83 100 122
Max. moment obrotowy przy obrotach obr/min 1900 2100 2000
Chłodzenie ciecz
Sterowanie silnikiem mechaniczne
Filtr powietrza suchy z wymiennym wkładem
Tłumik pod maską z wylotem bocznym
Pojemność zbiornika paliwa 38 (zbiornik podstawowy
15 (zbiornik dodatkowy)
Maska silnika monolityczna, otwierana do góry




WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym 320/70 R20 360/70 R24 360/70 R34
Max. długość bez ramion podnośnika mm 2950 2980 2980
Szerokość min.-max. mm 1220-1360 1360-1675 1360-1675
Wysokość max. z kabiną mm 2150 2230 2230
Wysokość max. z ramą ochronną mm 1956 2020 2020
Prześwit mm 345 390 390
Rozstaw osi mm 1745 1745 1745
Rozstaw kół przednich min.-max. mm 970-1120 1040-1315 1040-1315
Rozstaw kół tylnych min.-max. mm 820-1020 1005-1320 1005-1320
Minimalny promień zawracania bez hamulców mm 2600 2600 2600
Masa z kabiną kg 1350 1420 1420
Masa z ramą ochronną kg 1250 1320 1320


SKRZYNIA BIEGÓW
Sprzęgło sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana 4 biegi, 3 zakresy prędkości 12 P + 12 T
Skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana 4 biegi, 4 zakresy prędkości z super reduktorem 16 P + 16 T
Max prędkość km/h 30
Inwersor mechaniczny zsynchronizowany
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego sterowana elektro-hydraulicznie
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWANIA
Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą
Kąt skrętu kół 57 °
PRZEDNI MOST
Błotniki przednie skrętne
Załączanie napędu mechaniczne
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego sterowana elektro-hydrauliczne
Obciążniki przednie 4 szt. po 25 kg
W.O.M. CENTRALNY
Sprzęgło sterowane mechanicznie
Prędkości W.O.M. obr/min 1000-2000
W.O.M. TYLNY
Sprzęgło sterowane mechanicznie
Prędkości W.O.M. obr/min 540 - 1000 obroty zależne
540 - 540ECO
W.O.M. zsynchronizowany
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Przedni podnośnik mechaniczny, oryginalny zintegrowany, max udźwig 400kg
Kontrola pracy pozycyjna i siłowa
Max. udźwig podnośnika kg 1200
Wydajność pompy l/min 30
Rozdzielacz hydrauliczny ilość wyjść 4/6
MIEJSCE KIEROWANIA
Kabina monolityczna, oryginalnie izolowana,
zawieszona na silent-block,
tylne okno otwierane, wycieraczka tylna,
4 światła pracy
klimatyzacja, wentylacja i ogrzewanie
Dźwignie skrzyni biegów pod kierownicą
Dźwignie sterujące podnośnika na konsoli po prawej stronie
Fotel kierowcy z pasem bezpieczeństwa
Rama ochronna składana