| Autor: redakcja1

Promocja polskich jabłek

Komisja Europejska zatwierdziła projekt akcji promującej polskie jabłka w Rosji i na Ukrainie, który rozpocznie się w nadchodzącym roku i potrwa 3 lata.

Promocja polskich jabłek

Poprzez przedstawienie walorów polskich jabłek na rynkach wschodnich producenci liczą na zwiększenie eksportu tych owoców. Całkowity koszt projektu wynosi około 4 mln złotych uzyskanych z środków unijnych, krajowych oraz z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.


Co ciekawe, jednym z wymogów było przekonanie Komisji Europejskiej, że tego typu działania mają na celu zwiększenie sprzedaży nie tylko naszych krajowych owoców, ale również pochodzących z innych krajów Wspólnoty.

Tagi:
źródło:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!