| Autor: redakcja1

Piotr i Paweł, czyli QAFP na Święta i od święta

13 grudnia 2012 w siedzibie UPEMI odbędzie się spotkanie inaugurujące kolejną odsłonę promocji systemu QAFP z udziałem przedstawicieli świata kultury.

Piotr i Paweł, czyli QAFP na Święta i od święta
Znany i bardzo lubiany aktor - Paweł Królikowski, poprzez udział w letniej kampanii “Moje wielkie zdrowe grillowanie”, stał się pierwszym ambasadorem znaku jakości QAFP.  W nowym projekcie realizowanym przez UPEMI pod hasłem „Piotr i Paweł, czyli QAFP na Święta i od święta” dołączył do niego wybitny aktor, reżyser teatralny – Piotr Machalica, który stanie się partnerem do wspólnych rozmów o jedzeniu – lekkich i przyjemnych, ale jednocześnie edukujących – takich, które w sposób obrazowy przekazują istotne treści dotyczące QAFP. W tej odsłonie kampanii, Paweł Królikowski będzie wtajemniczał Piotra Machalicę w zasady systemu jakości, przedstawiał mu zalety produktów sygnowanych tym znakiem.

Paweł Królikowski kojarzony jest z naturalnością, wsią, dużą rodziną, wspólnymi spotkaniami rodzinnymi, tradycyjnymi obiadami, posiłkami przy jednym stole, przepisami wzorowanymi na kuchni rodziców i dziadków. Lubi gotować dla najbliższych.

Piotr Machalica, gwiazda filmów Kieślowskiego, Błońskiego, prowadzi luksusowy tryb życia. Uprawia sporty takie jak golf i nurkowanie. Jest singlem. Ma luksusowe nawyki. Gotuje dla siebie. Niekiedy urządza miniprzyjęcia dla najbliższych przyjaciół. Chętnie chodzi do dobrych restauracji. Stanowczo ocenia to, co kupuje. Jest bardzo wymagający, wręcz bezkompromisowy.

Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na ich dialogach – krótkich i pełnych humoru. Obaj aktorzy odgrywają siebie samych. Akcja filmików odbywa się w teatrze, na planie filmowym, w garderobie teatru, itp. W ramach kampanii przewiduje się realizację czterech filmików reklamowych, z czego wszystkie zostaną wyemitowane w Internecie,  jeden dodatkowo w telewizji w formie kampanii w bezpośredniej okolicy Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.

Kampania odbywa się w okresie od grudnia 2012 do marca 2013 roku, w Internecie, w wybranych tytułach prasowych i telewizji (okres świąteczny).
 
Grupa docelowa żywności znakowanej QAFP to świadomi, wykształceni konsumenci z dochodami nieco powyżej przeciętnych, zarówno single, jak i rodzice dorastających dzieci, są w wieku 35 - 58 lat, pochodzą z dużych miast lub miast/okolic satelickich wokół dużych miast. Ich wybory w grupie artykułów spożywczych są dyktowane czynnikami dodatkowymi poza ceną. Priorytetem dla tej grupy jest zdrowie i bezpieczeństwo rodziny.
 
System gwarantowanej jakości żywności QAFP został opracowany w 2009 roku z inicjatywy Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego – UPEMI. QAFP doprowadził m.in. do rezygnacji z dodatków nieobojętnych dla zdrowia,. System dopuszcza stosowanie jedynie niektórych dodatków funkcjonalnych i substancji uzupełniających tj.  sól kuchenna, naturalne przyprawy i cukier.

Kupując żywność wyprodukowaną w systemie QAFP, konsument ma pewność, że produkty pochodzą z wiarygodnego i identyfikowalnego źródła oraz że są kontrolowane w całym procesie produkcji. Wszystko po to, by zapewnić konsumentowi najwyższą jakość żywności. QAFP jest swoistym znakiem bezpieczeństwa w polskich domach, kuchniach, restauracjach, bo zdrowie rodziny zależy w dużej mierze od odpowiednich wyborów składników codziennej diety.

Ta kampania ma na celu zainicjowanie mody na przemyślane wybory podczas zakupów, poprzez rozbudzenie świadomości konsumenckiej i propagowanie dobrych praktyk konsumpcyjnych (mniejsze zakupy żywności, ale za to wyższej jakości).
 
*Projekt finansowany jest z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.


Tagi:
źródło: