Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




AGI dla ziarna

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


To długa droga od pola do stołu. Ag Growth International odgrywa istotną rolę w tej...

To długa droga od pola do stołu. Ag Growth International odgrywa istotną rolę w tej podróży. Każde zboże musi być przechowywane i obsługiwane we właściwy sposób. Nasi klienci potrzebują, aby działo się to w sposób bezpieczny i niezawodny. Każde ziarno potrzebuje AGI.Produkcja zboża wymaga ciężkiej pracy, cierpliwości i starannego planowania.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






AGI jest takie samo. W 1996 roku wyrośliśmy z ziarna jednej firmy w Swift Current, Saskatchewan, aż do bogatej gamy wiodących w branży marek na świecie.AGI powstała od podstaw, oparta na sześciu podstawowych wartościach: Bezpieczeństwie, Rozwoju, Doskonałości, Innowacji, Pracy zespołowej i Integralności. Każdy odgrywa rolę w naszym sukcesie. Ten duch przedsiębiorczości, z którym zaczęliśmy, nadal inspiruje nas do bycia lepszym codziennie. Jako wyraźny lider branży w Ameryce Północnej i posiadający znaczny udział w rynku międzynarodowym, szybko stajemy się światowym liderem w przemyśle transportu, magazynowania i kondycjonowania zboża.
 
Posiadamy ponad 1,3 miliona metrów kwadratowych obiektów produkcyjnych i ponad 1600 ciężko pracujących pracowników, którzy produkują produkty potrzebne klientom.
 
Każdego dnia stajemy się lepsi w zaspokajaniu potrzeb naszych klientów. Możemy dostarczyć każdy produkt według indywidualnych potrzeb klienta lub kompletny system, od góry do dołu. Oczywiście nic nie byłoby możliwe bez mężczyzn i kobiet na naszych zakładach w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. To ci członkowie naszego zespołu dostarczają jakości i niezawodności za każdym razem. Podobnie jak nasze niezawodne produkty, nasi niezawodni ludzie pracują razem, aby wykonać zadanie.
 
Ze względu na nasze zaangażowanie na rzecz doskonałości poszukujemy najlepszych firm do naszej rodziny AGI. Mamy za sobą renomy czołowych marek, takich jak Westfield, Hi Roller i Westeel. Marki, które niosą za sobą lojalność i zaufanie naszych klientów. Jesteśmy najlepsi, ponieważ znajdujemy i zdobywamy najlepsze, bez kompromisu.
 
Tworzymy przyczółek w Ameryce Łacińskiej, ponieważ nasz zespół w Brazylii stanowi ogromny potencjał tego kraju. Oznacza to szerszą różnorodność na świecie i poszerzy nasze horyzonty dla przyszłego wzrostu.
 
Nasze usprawnione obiekty sprawią, że będziemy bardziej efektywni i produktywni niż kiedykolwiek wcześniej. Kontynuując inwestowanie w nasze obiekty zobowiązujemy się codziennie do udoskonalania naszych produktów. Oznacza to, że będziemy w stanie obsłużyć rosnące potrzeby naszych klientów w przyszłości. Inwestując w naszych ludzi i nasze obiekty, zawsze udoskonalamy naszą obsługę klientów i wzmacniamy naszą podstawę. To nie tylko zwiększa doświadczenie wobec naszych klientów, ale przygotowuje nas do nowych możliwości w przyszłości.
 
Nasi klienci potrzebują nas, a te potrzeby stale się zmieniają, gdy idziemy naprzód. Kiedy budujemy w oparciu o naszą wizję i wartości, nie ma końca tego, co możemy osiągnąć.
 
Gdziekolwiek jest żniwo – my też tam będziemy. AGI.

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.


  • Dzikie zwierzęta na polach
  • Dzikie zwierzęta na polach

    Według najnowszych szacunków w najbliższym dziesięcioleciu powierzchnia terenów zurbanizowanych na całym świecie zwiększy się o około 30%. Już dziś w wielu miejscach przestrzeń staje się...
  • Rolnictwo dawniej i dziś – historia, problemy, perspektywy
  • Rolnictwo dawniej i dziś – historia, problemy, perspektywy

    Właściwa historia rolnictwa rozpoczyna się około 12 tysięcy lat temu. Od tego momentu wędrowne dotychczas plemiona ludzkie, niezależnie w kilku miejscach na naszej planecie (Egipcie, Mezopotamii,...
  • Uprawy wielkoobszarowe – nie tędy droga!
  • Uprawy wielkoobszarowe – nie tędy droga!

    W XX wieku produkcja żywności stała się wielkim przemysłem, którego głównym celem jest zysk. Język gospodarzy zdominowały takie słowa, jak mechanizacja, chemizacja, intensyfikacja…
  • Nie będzie zmiany współczynnika zazieleniania
  • Nie będzie zmiany współczynnika zazieleniania

    Do obszarów proekologicznych (EFA) w ramach zazielenienia rolnicy mogą zaliczyć liczne elementy, o ile spełniają one warunki uznawania ich za obszary EFA, w tym międzyplony lub pokrywę zieloną w...
  • Produkcja krajowa zbóż
  • Produkcja krajowa zbóż

    W Polsce zbiory zbóż w minionym roku zostały oszacowane na 31,9 mln ton, czyli na poziomie wyższym o 7% niż w 2016 r. i o 9% od przeciętnej z lat 2012–2016.




Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl