Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-04-23
-
Wyniki kontroli jakości handlowej jaj
2024-04-23 -
Ceny serów w Polsce (14.04.2024)
2024-04-23 -
Nie będzie połączenia inspekcji
2024-04-23
Poznaj produkty
-
POMPA ELEKTRYCZNA 2,8/17 12V
2016-05-02 -
Ładowarka teleskopowa Merlo 40.7 Hybrid
2013-11-20 -
Finansowanie fabryczne AGCO Finance
2016-05-16 -
Prasa 6225 KVERNELAND
2020-08-13
NOWOŚĆ! MERLO MULTIFARMER z nowej serii MF 40
Grupa Merlo, światowy lider w produkcji ładowarek teleskopowych, wprowadza na rynek nowy produkt Merlo Multifarmer MF 40.7 CS oraz MF 40.9 CS. Produkcja seryjna rusza pod koniec lutego 2015 r.
Układ hydrauliczny - Pompa wielotłoczkowa z systemem Flow Sharing optymalnie zestrojona z jednostką napędową zapewnia efektywne wykorzystanie energii i niskie zużycie paliwa. Zapewnia wydajność pompy 130 l/min. przy maksymalnym ciśnieniu roboczym 210 barów, co dzięki rozdzieleniu przepływu Flow Sharing ułatwia realizację jednocześnie trzech ruchów wysięgnika.
Silnik – Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy silnik Diesla marki DEUTZ, model TCD 4.1 o mocy 156 KM, spełniający normy spalin TIER 4i, dzięki zastosowaniu filtra cząstek stałych DPF.
Silnik jest zamontowany w sposób „nachylony” względem ramy, aby ułatwić łatwy dostęp podczas przeprowadzania konserwacji oraz zmaksymalizować wydajność wymiennika ciepła.
Przekładania CVTronic – płynne przyspieszanie bez przerw w dostarczaniu momentu obrotowego.
Cały olej z pompy jest następnie kierowany do głównego silnika hydraulicznego, który napędza ładowarkę Merlo nawet do prędkości 50 km/h tam, gdzie pozwalają na to lokalne ograniczenia.
- M CVTronic: Oryginalne rozwiązanie przekładni bezstopniowej firmy Merlo. Nowa przekładnia Merlo dorównuje wydajnością konwencjonalnej przekładni bezstopniowej.
- Niskie obroty M CVTronic: dwa silniki hydrostatyczne współpracują ze sobą, aby dostarczyć maksymalny moment obrotowy.
- Wysokie obroty M CVTronic: cały przepływ oleju z pompy jest kierowany do głównego silnika hydrostatycznego, aby osiągnąć prędkość do 50 km/h. Maksymalne osiągi i wyższa prędkość, niż u konkurencji.
- MCVTronic/EPD: współdziałanie pomiędzy tymi dwoma zintegrowanymi systemami służy do uzyskania wysokiej wydajności i zmniejszeniu zużycia paliwa nawet o 3 litry na godzinę.
- Brak strat momentu obrotowego: maksymalna wydajność i komfort jazdy.
- Elektroniczne zarządzanie systemu MCVTronic i sterowanie prędkością: maksymalna wydajność i wygoda.
- Pedał przyspieszenia: połączony z systemem EPD w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
- Od 0 do 50 km/h: bezstopniowe przyspieszanie bez strat momentu obrotowego.
Prześwit i widoczność – wysoki prześwit zapewniają specjalnej obudowy mostów napędowych, natomiast doskonała widoczność z kabiny jest możliwa dzięki niskiemu zawieszeniu wysięgnika
Kabina Amortyzowana CS (Patent Merlo) w std.
Zgodna z normą ISO 3449(FOPS) i ISO 3471 (ROPS), o szerokości użytkowej wewnętrznej 995 mm jest wyposażona w układ zawieszenia pneumatycznego „CS”. Układ zawieszenia zapewnia operatorowi lepszy komfort jazdy w każdych warunkach eksploatacyjnych. Maksymalny skok zawieszenia wynosi 110 mm. W nowych modelach Multifarmer CS zastosowano elektroniczny proporcjonalny joystick 4x1, który jest zamontowany w podłokietniku z 4 manetkami do obsługi tylnych wyjść hydraulicznych .
Czytaj dalej na następnej stronie...