ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012

Tegoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to znakomita okazja, aby pokazać gościom z zagranicy zalety naszego kraju. Warto przedstawić, pozytywne zmiany, które zaszły i wciąż zachodzą, w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszystkie widać w miastach, a głównie tam będą gościć kibice z Europy. W polskich miastach gospodarzach Euro, nie będzie można zobaczyć zmian jakie zaszły np. na polskiej wsi i obszarach wiejskich.

ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012
A zmieniło się tam naprawdę wiele, m.in. dzięki wdrażanemu przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Programowi Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Warto pochwalić się nowoczesnym, wydajnym rolnictwem i coraz ładniejszymi terenami wiejskimi. Tym bardziej, że  doinwestowane rolnictwo przekłada się na produkcję zdrowej żywności, tak bardzo poszukiwanej nie tylko w Europie ale i na świecie.  Ważne jest też to, ze poprawiła się infrastruktura na wsi, powstało wiele nowych miejsc pracy niezwiązanych z rolnictwem, poprawiła się ilość i jakość różnego rodzaju usług. Najlepiej pokazać te pozytywne zamiany za pośrednictwem najpopularniejszego medium jakim jest niewątpliwie telewizja. Właśnie dlatego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa podpisała umowę z Telewizją Polską na emisję spotu pokazującego efekty wdrażania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Spot będzie można obejrzeć od 8 do 14 czerwca w czasie przerw pomiędzy meczami oraz podczas rozmów ekspertów w studiu.
 

Kampania prowadzona przez ARiMR jest częścią kampanii  informacyjno-promocyjnej  nadzorowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W jej skład poza przedstawieniem efektów wdrażania PROW 2007 - 2013 wchodzą także spoty reklamujące polską żywność - "Polska smakuje" oraz akcję rozdawania warzyw i owoców w polskich szkołach - "Warzywa i owoce w szkole".
 

Spot o efektach realizacji PROW 2007 - 2013 został przygotowany latem ubiegłego roku według "ponadczasowego" scenariusza opracowanego w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Występują w nim Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Tomasz Kołodziej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Spot był już emitowany  przez TVP i Polsat w ubiegłym roku. 
 

DKS



Tagi:
źródło: