Kategorie
Zobacz również tu
-
Prognoza unijnej produkcji mięsa
2024-05-17 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (5.05.2024)
2024-05-17
Poznaj produkty
-
Agregat PRO-TIL XZACT MZURI
2020-07-13 -
Samojezdny kombajn do porzeczki OSKAR 4WD
2023-10-10 -
HYPERIN STERILL
2020-07-28 -
Przyczepa do słomy i siana
2016-05-11
Nowa kampania promocyjna produktów rolno-spożywczych z UE
Na początku lutego br. opublikowano pierwsze wezwania do składania propozycji kampanii promocyjnych odnośnie produktów rolno-spożywczych z UE w obrębie nowej polityki promocji, która obowiązuje od 1 grudnia 2015 r. - podaje FAMMU/FAPA.
Promocja żywności
Budżet na 2016 rok w wysokości 111 mln EUR, będzie przeznaczony na współfinansowanie rocznych projektów multi, tj. program przedłożony przez co najmniej dwie organizacje wnioskujące, z przynajmniej dwóch krajów członkowskich Wspólnoty lub jedną albo więcej organizacji europejskich.
Projekty te dotyczą poszukiwania nowych rynków i promocji unijnych produktów rolnych, nie tylko w UE, ale również w krajach trzecich. Na projekty multi przewidziano 14,3 mln EUR, a ruszyć mają z dniem 1 stycznia 2017 r.
Natomiast na programy single, a więc projekty promocyjne przedłożone przez jedną lub kilka organizacji wnioskujących z tego samego państwa członkowskiego, przeznaczono 93,65 mln EUR.