Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny jaj w Polsce (5.05.2024)
2024-05-15
Poznaj produkty
-
DEUTZ - szyba drzwiowa dolna
2011-12-13 -
Żarówki i akcesoria RE0651
2011-12-14 -
Motoreduktor R1C245L5B
2015-11-18 -
Silosy na trociny WINKLER
2020-03-19 -
Zetor Proxima Plus
2016-02-25 -
Agregat podorywkowy AJAX
2014-04-02
Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu
W dniu 8 listopada 2011 odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno- informacyjnej „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu, podczas której przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z reprezentantami największych zakładów mięsnych w Polsce przybliżyli najważniejsze cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów jak i możliwości eksportowe polskich firm.
Po uroczystym otwarciu konferencji przez Wiesława Różańskiego, Prezesa UPEMI, głos zabrali również: Dyrektor ds. Projektów Międzynarodowych Agnieszka Różańska oraz Dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk.
W roli ekspertów wystąpili przedstawiciele polskich zakładów mięsnych takich jak: Firma Marcinkowscy Sp. z o.o., Sokołów S.A., Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o., Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A., Zakłady Mięsne Salus Sp. z o.o. oraz Zakłady Mięsne SKIBA.
Celem konferencji było zapoznanie koreańskich mediów z założeniami kampanii oraz tematyką jakości europejskiego mięsa, sposobów jego produkcji, certyfikowania oraz możliwościami eksportu z Unii Europejskiej, w tym także z polskich zakładów mięsnych.
Działania związane z kampanią niewątpliwie przyczynią się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami UE a Koreą.