| Autor: mikolaj

Bank BGŻ BNP Paribas ponownie wysoko w rankingu Newsweek’a

Bank BGŻ BNP Paribas zajął 2. miejsce w kategorii głównej rankingu Przyjazny Bank Newsweeka – „Bank dla Kowalskiego", a także 3. miejsce w kategorii „Banki w Internecie”.

Bank BGŻ BNP Paribas ponownie wysoko w rankingu Newsweek’a

Bank BGŻ BNP Paribas drugi w rankingu Newsweek’a

Jesteśmy znowu na podium! Cieszymy się, że w tegorocznej edycji rankingu tygodnika Newsweek, wskazującego najbardziej przyjazne instytucje na polskim rynku bankowym, nasz bank ponownie znalazł się wśród zwycięzców, tym razem zajmując 2. miejsce w kategorii głównej rankingu. Jest to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ byliśmy oceniani w trakcie łączenia się Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska. Pomimo procesu fuzji udało nam się utrzymać wysoką jakość obsługi, za co dziękuję szczególnie pracownikom oddziałów, którzy każdego dnia pracują z naszymi klientami – powiedział Francois Benaroya, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Połączenie prawne Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Pod koniec czerwca miał miejsce rebranding – klienci zobaczyli ponad 600 placówek w nowej odsłonie.


Chciałbym pogratulować wszystkim pracownikom oddziałów, którzy swoim zaangażowaniem udowodnili, że nawet w czasie dużych zmian organizacyjnych, przez które przechodził nasz Bank, potrafią utrzymać jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie i pokonać konkurencję – powiedział Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży w Banku BGŻ BNP Paribas. W 2014 roku Bank BGŻ znalazł się na pierwszej pozycji w głównej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. – Stawiamy na jakość obsługi. Nie zapominamy, że zawsze i wszędzie najważniejszy jest klient. To bardzo budujące, że rynek docenia naszą pracę – dodaje Joanna Jabłońska-Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością w Banku BGŻ BNP Paribas.

Ranking „Przyjazny Bank Newsweek’a” jest najważniejszym rankingiem banków detalicznych w Polsce.

Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcielili się w rolę Tajemniczych Klientów, od maja do lipca 2015 roku odwiedzili ponad 300 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez Internet i telefon.

Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen audytorów.

Badania przeprowadzono w maju i czerwcu w placówkach dawnego BGŻ.



Tagi:
źródło: