Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Polski drób na podbój Wietnamu

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


Na początku sierpnia delegacja polskich producentów drobiu wzięła udział w targach Vietfood...

Na początku sierpnia delegacja polskich producentów drobiu wzięła udział w targach Vietfood & Beverage 2016 w Ho Chi Minh (d. Sajgon). Przedstawiciele branży odbyli szereg spotkań z potencjalnymi odbiorcami polskiego drobiu na rynku wietnamskim oraz z reprezentantami lokalnej administracji. Polskie stoisko było największym i jednym z najczęściej odwiedzanych na targach. Rodzimego drobiu próbowała m.in. Minister, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Przemysłu i Handlu Socjalistycznej Republiki Wietnamu, Pani Hồ Thị Kim Thoa.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






Polski drób w Wietnamie

Polska wysłała w 2015 r. do Wietnamu produkty rolno-spożywcze o wartości 100 mln Euro. Największy udział w zeszłorocznym eksporcie, bo aż 30%, stanowiły produkty mleczarskie i ryby. Rynek wietnamski jest otwarty dla polskich towarów, w tym drobiu. Aktualnie już kilku znaczących eksporterów wysyła tam regularnie swoje wyroby. Jednak potencjał tego rynku nie jest wciąż w pełni wykorzystany – drób stanowi obecnie 2% wartości polskiego eksportu do Wietnamu, a jego wolumen jest o połowę mniejszy niż w latach 2009/2010. Dlatego też przedstawiciele Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej postanowili promować wysokiej jakości mięso drobiowe właśnie podczas jednej z największych imprez targowych w tym rejonie.

Targi Vietfood & Beverage to jedno z największych tego typu wydarzeń, organizowanych cyklicznie w Wietnamie. Za każdym razem wydarzenie gromadzi rzeszę wystawców z różnych zakątków świata, chcących promować swoje produkty na rynku azjatyckim. Celem udziału w targach polskiej delegacji było promowanie wysokiej jakości mięsa drobiowego wyprodukowanego zgodnie z jednymi z najbardziej restrykcyjnych na świecie europejskimi normami. Promowany był także system jakości QAFP (Quality Assurance for Food Products). Eksperci z Polski, w tym przedstawiciele Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej oraz przedstawiciele zrzeszonych w niej firm, nawiązali wiele kontaktów mogących zaowocować rozwojem współpracy biznesowej. Dodatkowo, odwiedzający stoisko KRD-IG, mieli okazję wziąć udział w pokazach kulinarnych i degustacji dań przygotowanych na bazie mięsa drobiowego przez uznanego szefa kuchni Artura Moroza.

Czytaj dalej na następnej stronie...

1 2

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl