Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Wybieram drób pakowany – ruszyła akcja edukacyjna Krajowej Rady Drobiarstwa

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


W lipcu Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpoczęła akcję informacyjną, która...

W lipcu Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpoczęła akcję informacyjną, która zaprezentuje konsumentom zalety pakowanego mięsa drobiowego. Kampania będzie prowadzona m. in. w sieci handlowej Tesco.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






Wybieram drób pakowany

Jak pokazują badania* Polacy zdecydowanie chętniej kupują drób sprzedawany „luzem”, najczęściej w sklepach mięsnych lub w osiedlowych sklepikach u zaprzyjaźnionych sprzedawców. Tymczasem w większości krajów UE znaczna część mięsa drobiowego sprzedawana jest w opakowaniach.
 
- Mięso drobiowe pakowane to wybór zdecydowanie wygodniejszy i bardziej bezpieczny niż jego zakup „luzem” – mówi Łukasz Dominiak, Dyrektor Generalny Krajowej Rady Drobiarskiej – Izby Gospodarczej w Warszawie i dodaje – Konsumenci często kierują się nawykiem i nie doceniają zalet jakie daje mięso drobiowe sprzedawane w takiej formie. Warto pamiętać, że dzięki opakowaniu konsument ma łatwy dostęp do istotnych informacji: nazwy producenta i daty przydatności do spożycia. Ponadto znajduje się na nim numer partii produkcyjnej, dzięki której można zidentyfikować pochodzenie drobiu i warunki produkcji. Dlatego widzimy tu istotną potrzebę edukacji kupujących.

Świeżość, jakość i bezpieczeństwo mięsa

Kupując pakowane mięso drobiowe klienci zyskują gwarancję świeżości, jakości i bezpieczeństwa produktu.
  • ŚWIEŻOŚĆ – świeżość mięsa zapewnia nowoczesna technologia pakowania w atmosferze modyfikowanej MAP lub próżniowej vacuum, która przedłuża trwałość produktu o kilka, a nawet kilkanaście dni, jeśli produkt przechowywany jest w odpowiednich warunkach. Wydłużenie terminu przydatności nie wiąże się z koniecznością dodania żadnych środków konserwujących. Mięso drobiowe w zamkniętym opakowaniu można przechowywać w lodówce bez obaw aż do dnia oznaczonego na etykiecie.
  • JAKOŚĆ – do pakowania wybiera się wyselekcjonowane elementy mięsa drobiowego, które poddawane są kontroli jakościowej na każdym etapie produkcji. Drób pakowany dostępny na rynku pochodzi od największych polskich producentów, którzy przestrzegają wszelkich norm jakościowych.
  • BEZPIECZEŃSTWO – w przypadku drobiu pakowanego, dzięki systemowi bezpieczeństwa żywności HACCP, istnieje łatwy dostęp do wszelkich informacji na temat producenta i całego procesu produkcji, począwszy od stada, z którego pochodzi surowiec, poprzez warunki dystrybucji drobiu, aż po punktu sprzedaży. Znakowanie produktu daje gwarancję, że mięso drobiowe zostało wyprodukowane zgodnie z restrykcyjnymi regulacjami prawnymi i pod ścisłą kontrolą lekarza weterynarii. Szczelne opakowanie chroni produkt przed wtórnym zakażeniem podczas dystrybucji i przechowywania, eliminując zagrożenie, że osocze uwalniające się z mięsa stworzy w lodówce doskonałe warunki dla rozwoju bakterii chorobotwórczych.
Więcej informacji na temat pakowanego mięsa drobiowego znaleźć można na stronie www.krd-ig.com.pl oraz w sklepach sieci Tesco. Zapraszamy!

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl