Agrokonferencja 2015

W czwartek, 19 dnia listopada 2015 r., w Łodzi odbyła się dziesiąta Agrokonferencja Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank BGŻ BNP Paribas na konferencji prasowej w Warszawie 18 listopada 2015 przedstawił wyniki raportu "Polacy zmieniają swoje nawyki żywieniowe".
Więcej materiałów video znajdziesz na kanale "telewizja rolnicza"



Omówienia pierwszej części raportu „Zmiany preferencji Polaków w zakresie konsumpcji żywności” – dokonał Dariusz Winek z Banku BGŻ BNP Paribas oraz Monika Hasslinger-Pawlak z GfK. Ponadto w rolę ekspertów wcielili się Karol Okrasa, prof. Małgorzata Kozłowska–Wojciechowska i dr Konrad Maj. Drugą częśc raportu przedstawił Łukasz Tarnowski. Tą część konferencji wzbogacił również Panel z udziałem wszystkich ekspertów oraz sesja pytań i odpowiedzi.

Agrokonferencja to spotkanie dla klientów Banku BGŻ BNP Paribas oraz przedstawicieli branży rolno-spożywczej. To przestrzeń do merytorycznej dyskusji i poruszenia tematów aktualnych i istotnych dla producentów, przetwórców, dostawców i dystrybutorów. Pomysłodawcą i organizatorem konferencji od 2006 roku jest Bank BGŻ – obecnie Bank BGŻ BNP Paribas.

- Bardzo ciekawi goście, Karol Okrasa, pani prof. Wojciechowska, szerzej znana jako prof. Zdrówko z programów pewnej znanej stacji telewizyjnej, odpowiadali, starali się znaleźć odpowiedź na pytanie jaka będzie przyszłość? Co będą w przyszłości jedli polscy konsumenci?
Wnioski były takie, że nastąpi powrót do tradycyjnej polskiej kuchni - podsumowuje Bartosz Urbaniak, Członek Zarządu BGŻ BNP Paribas.

Obecnie jedzenie stało się czymś dużo więcej niż tylko dostarczaniem kalorii do organizmu. Lludzie zaczynają jedzenie traktować jako funkcje w swoim własnym otoczeniu. W opinii Bartosza Urbaniaka - Ważnym elementem, szczególnie dla takiego portalu jak Gospodarz.pl, jest fakt, iż jedzenie weszło do sieci. To może się wydawać na pierwszy rzut oka kwestią kompletnie abstrakcyjna, ale jednak nie jest. W sieci występuje blisko 5000 polskojęzycznych bloggerów, którzy opowiadają o jedzeniu. Wyraźnie widać, że konsument zaczyna mieć bardzo dużo do powiedzenia i bardzo chętnie to mówi. - pointuje.


Tagi:
źródło: