| Autor: redakcja6

Trwa World Food Warsaw 2014

W dniach od 9 do 11 kwietnia 2014 roku Warszawskie Centrum EXPO XXI stanie się ważnym punktem na mapie spotkań branży żywnościowej podczas Międzynarodowych Targów Żywności World Food Warsaw 2014.

Trwa World Food Warsaw 2014
11:00-12:00
Oficjalne otwarcie
12:00-14:00
Przemówienia pod wspólnym tematem "Polskie hity eksportowe":
1. Rola sektora rolno-spożywczego w Polsce - Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
2. Jabłˆka - polski hit eksportowy - Mirosˆław Maliszewski, Prezes Związku Sadowników RP
3. Wsparcie firm z sektora rolno-spożywczego w działaniach eksportowych - Agencja Rynku Rolnego
14:00-16:00
Przezorny zawsze ubezpieczony!
- panel tematyczny redakcji "Nowej Wsi Europejskiej" i Kancelarii Brokerskiej ASYSTA pod patronatem prezesa Agencji Rynku Rolnego
16:00-16:30
Jak sprzedawać do Francji - Ewelina Słowińska, Pomm co`:
1. Podstawowe bariery wejścia na rynek francuski - jak je łatwo pokonać by być widocznym na rynku francuskim. Jak sprzedawać do Francji?
2. Czego oczekują francuskie firmy - specyfika robienia biznesu z Francuzami
3. Dlaczego warto sprzedawać do Francji - co polskie firmy zyskują na sprzedaży i co tracą, kiedy zostawiają rynek francuski innym krajom z naszego regionu?
 
POKAZY KULINARNE
12:00-12:30
Mareven Food
12:50-13:20
Mareven Food
13:40-14:20
MPOC
14:40-15:10
Mareven Food
15:30-16:00
Mareven Food
 
CZWARTEK - 10 kwietnia 2014
10:15-10:45
Analiza i przegląd rynku żywności pakowanej w Polsce i Europie Wschodniej - tendencje rynkowe i zmiany w sektorach: mleczarskim, piekarniczym, wyrobów cukierniczych, olejów i tłuszczów, sosów i przypraw
- Vitalijus Savicius, Euromonitor International
10:45-11:15
Producenci żywności z Łotwy: nieodkryte możliwości dla polskiego biznesu
- Inese Šuļžanoka, Agencja Rozwoju i Inwestycji Łotwy (LIAA)
11:15-11:45
Farm2Fork: jak zyskać na inteligentnej współpracy w zakresie łańcuchów dostaw w polskiej branży żywnościowej?
- Otto van Veen, dyrektor programowy 'The Future Food Value Chain Poland'
11:45-12:00
Cele i zadania Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji. Omówienie przedsięwzięć promocyjnych WPHI Pekin w 2014 w aspekcie promocji polskich firm na rynku chińskim
- Andrzej Dryżba, I Sekretarz, WPHI w Pekinie
12:00-12:30
Jak wprowadzić produkty spożywcze na rynek w Chinach poprzez Szanghaj Xijiao International
- dr Jerzy Rzymanek, Klaster Eksport Promocja Azja oraz Robayu Corp. Sp. z o.o.
12:30-14:30
Egzemplifikacja rynków wschodnich: Białoruś, Rosja, Ukraina, Mołdawia, Azja Centralna (Kazachstan, Uzbekistan) 
- panel dyskusyjny: Arkadiusz Żurek, Krzysztof Bielaj, Dariusz Bartosik, Ajżanna Bartosik - Instytut INTL, Andrian Davidescu - Vinaria din Vale, Adam Lewandowski - Stowarzyszenie Instytut Samorządu Terytorialnego


Przejdź na następną stronę, aby zobaczyć program na kolejne dni...


Tagi:
źródło: