POLAGRA FOOD 2014. Wielkie święto branży spożywczej w Poznaniu

W dniach od 27 września do 2 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbywa się najbardziej kompleksowe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie dedykowane branży spożywczo-gastronomicznej, hotelarskiej oraz opakowaniowej i logistycznej. Całą powierzchnię targową zajęły ekspozycje Targów Smaki Regionów, Międzynarodowych Targów Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowych Targów Gastronomii POLAGRA GASTRO, Targów Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL oraz Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK.

POLAGRA FOOD 2014. Wielkie święto branży spożywczej w Poznaniu

POLAGRA FOOD

Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD co roku skupiają znakomite grono producentów żywności postrzegających udział w wydarzeniu jako nieodzowny element strategii sprzedażowej. To miejsce i czas otwierające nowe możliwości, które uwzględniane są w planach biznesowych przedsiębiorstw na kolejny rok. To również okazja do wspólnej dyskusji o problemach branży, szukanie nowych rozwiązań, czerpanie inspiracji od liderów oraz zdobywanie wiedzy w ramach spotkań z ekspertami.
 
Co nowego na półkach sklepowych?


Tegoroczna edycja targów to przede wszystkim imponująca ekspozycja sektora mleczarskiego. Wśród wystawców pojawią się również producenci słodyczy, przetworów warzywno-owocowych, wyrobów ciastkarskich, artykułów sypkich, napojów oraz wyrobów wędliniarskich. Swoją ofertę zaprezentują na łącznej powierzchni bliskiej 4000 m2. Oprócz produktów zajmujących stałe miejsce w ofercie wystawców poznamy także te, które w ostatnim czasie pojawiły się na rynku lub zadebiutują właśnie podczas targów.
 
Poszukujących nowatorskich rozwiązań w zakresie wyrobów spożywczych z pewnością zainteresuje konferencja Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN pt.: „Innowacyjne linie produktów spożywczych pochodzenia roślinnego i zwierzęcego o właściwościach prozdrowotnych  – oferta dla przemysłu”. Na spotkaniu zostaną zaprezentowane wyniki dwóch projektów badawczych dotyczących opracowania technologii produkcji żywności o podwyższonej wartości odżywczej i prozdrowotnej, a także ograniczającej zachorowalność na choroby cywilizacyjne. Pawilon 15, sala 1.B
 
Nowe kierunki eksportowe


Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD to ważne miejsce do rozmów o przyszłych kierunkach eksportowych dla polskiej żywności. W świetle sytuacji, w której z wymiany handlowej z Polską wycofała się Rosja, konieczne jest pozyskanie nowych partnerów biznesowych. Organizator POLAGRA FOOD w tym roku postanowił szczególnie zintensyfikować działania mające na celu pozyskanie zwiedzających z krajów, które mogą okazać się perspektywiczne dla polskich przedsiębiorców. W tym roku na targach spodziewani są kupcy m. in. z Kazachstanu, Uzbekistanu, Tadżykistanu, Iranu, Jemenu, Algierii, Palestyny, Węgier, Czech, Słowacji, Włoszech, Turcji, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji i Rumunii.
 
Tematyką eksplorowania nowych rynków w zakresie wyrobów spożywczych zajmą się również eksperci podczas konferencji „Potencjał eksportowy branży polskich specjalności żywnościowych”, organizowanej przez Agencję Rynku Rolnego. Pawilon 15, sala 1.E
 
Natomiast projektem sprzyjającym nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych będzie zaplanowana na 30 września Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna stanowiąca projekt PARP. Pawilon 7, sala AB
 
Poznać umysł klienta


Marketerzy nieustannie poszukują rozwiązań, które pozwolą wzmocnić doznania zakupowe i przekształcić potencjalnego nabywcę w kupującego. Nie lada gratką będzie dla nich z pewnością konferencja „Zakupy przy półce i przed monitorem – TNS Polska obala mity shopper marketingu i podpowiada zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie”. Warto podkreślić, że wybrane zagadnienia z zakresu zachowań konsumenckich będą prezentowane w oparciu o najnowsze wyniki badań z zakresu shopper marketingu. Pawilon 7, sala EF

Czytaj dalej na następnej stronie...



Tagi:
źródło: