Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Już teraz otrzymasz od nas przejrzysty przegląd najnowszych wiadomości rolniczych z kraju i ze świata, od dziś będziesz mógł śledzić ogłoszenia, produkty a także nowości na naszym portalu Gospodarz.pl

Zapraszamy także na nasze profile na Facebooku oraz NK

Zapisz się! Zajmie Ci to naprawdę kilka sekund! Po wpisaniu adresu @ kliknij w przycisk "zamawiam"

Akceptuję regulamin portalu

Partner portalu



Partner Portalu:
logo

Wydarzenia
wstecz wstecz lipiec 2019 dalejdalej
Pn. Wt. Śr. Cz. Pt. Sb. Nd.
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31




Kategoria: czytelnia » Przedsiębiorczość

Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej małej firmy

swinka
Aby pobrać plik, musisz się zalogować.
Aby zostać członkiem naszej społeczności, musisz się zarejestrować.
nr katalogowy Gospodarz.pl: 3
Wersja pliku:
Waga pliku: 1.38 MB
Format pliku: PDF
Opublikowano: 2011-12-17


Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej małej firmy O kluczowej roli marketingu w działalności firm we współczesnym świecie nie trzeba już nikogo przekonywać.


Tworzenie odpowiednich kanałów dystrybucji, stosowanie narzędzi promocji, a przede wszystkim tworzenie produktu i usług dostosowanych do potrzeb dbiorcy powinno być podstawowymi kierunkiem działania nawet najmniejszej firmy. Marketing jest właśnie sztuką łączenia wszystkich tych elementów w jedną spójną całość i zarządzania nimi.

Dzięki wieloaspektowości marketing może być traktowany jako jedna z filozofii zarządzania produktem oraz firmą.

Tagi: internet, firma, cdr, centrum doradztwa rolniczego, marketing







Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2011 Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl

View my Iframe Content