Zaloguj się, aby pobrać plik
nr katalogowy Gospodarz.pl: 3
Wersja pliku:
Waga pliku: 1.38 MB
Format pliku: PDF
Opublikowano: 2011-12-17
Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej małej firmy O kluczowej roli marketingu w działalności firm we współczesnym świecie nie trzeba już nikogo przekonywać.


Tworzenie odpowiednich kanałów dystrybucji, stosowanie narzędzi promocji, a przede wszystkim tworzenie produktu i usług dostosowanych do potrzeb dbiorcy powinno być podstawowymi kierunkiem działania nawet najmniejszej firmy. Marketing jest właśnie sztuką łączenia wszystkich tych elementów w jedną spójną całość i zarządzania nimi.

Dzięki wieloaspektowości marketing może być traktowany jako jedna z filozofii zarządzania produktem oraz firmą.

Tagi: internet, firma, cdr, centrum doradztwa rolniczego, marketing

Zobacz również

Pliki do pobrania

Informator Gospodarz.pl, nr 7 Czerwiec 2015 r.

Wiadomości