Praca » Inne
Kierownik delegatury w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu w Częstochowie
Nr referencyjny: 380107
Ważna przez:
Lokalizacja: Częstochowa, dolnoslaskie
Stanowisko: Kierownik delegatury w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu w Częstochowie
Oferent: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Katowicach
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kierowanie Delegaturą i reprezentowanie Wojewódzkiego Inspektora na obszarze działania Delegatury w sprawach nie zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wojewódzkiego Inspektora;
- Prowadzenie spraw i wydawanie na podstawie upoważnień udzielonych przez Wojewódzkiego Inspektora decyzji administracyjnych na obszarze działania Delegatury oraz przygotowywanie decyzji zastrzeżonych do podpisu Wojewódzkiego Inspektora;
- Wydawanie postanowień i zarządzeń pokontrolnych w zakresie zadań Wojewódzkiego Inspektoratu na obszarze działania Delegatury;
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją planów i zadań wszystkich komórek organizacyjnych w Delegaturze;
- Wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, wynagradzania, karania, ustalania zakresów obowiązków pracowników Delegatury;
- Podpisywanie pism kierowanych z Delegatury do organów samorządu terytorialnego na szczeblu gminy i powiatu;
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników oraz pracowników pracowni Laboratorium funkcjonujących w siedzibie Delegatury dyscypliny pracy, przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych oraz przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Podejmowanie działań zmierzających do zabezpieczenia mienia Delegatury i mieszczących się w jej siedzibie pracowni Laboratorium oraz dokumentacji jej działalności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
-
Częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu służbowego), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, możliwe wystąpienia publiczne.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
-
Praca z użyciem komputera, budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak podjazdu, windy, przystosowanej toalety).
Wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrona środowiska
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu ochrony środowiska i postępowania administracyjnego oraz praktycznego stosowania prawa;
- umiejętność organizacji pracy i zarządzania personelem;
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne/studia podyplomowe kierunkowe;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość problematyki i przepisów zwiazanych z funkcjonowaniem administracji publicznej;
- kreatywność;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Forma kontaktu:
Zobacz pełną treść oferty pracy
Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Katowicach
źródło: praca.pl
data publikacji: 2014-01-15