Praca » Inne

Kierownik delegatury w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu w Częstochowie


Nr referencyjny: 380107

Ważna przez:

Lokalizacja: Częstochowa, dolnoslaskie

Stanowisko: Kierownik delegatury w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu w Częstochowie

Oferent: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Katowicach


Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:



  • Kierowanie Delegaturą i reprezentowanie Wojewódzkiego Inspektora na obszarze działania Delegatury w sprawach nie zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wojewódzkiego Inspektora;

  • Prowadzenie spraw i wydawanie na podstawie upoważnień udzielonych przez Wojewódzkiego Inspektora decyzji administracyjnych na obszarze działania Delegatury oraz przygotowywanie decyzji zastrzeżonych do podpisu Wojewódzkiego Inspektora;

  • Wydawanie postanowień i zarządzeń pokontrolnych w zakresie zadań Wojewódzkiego Inspektoratu na obszarze działania Delegatury;

  • Sprawowanie nadzoru nad realizacją planów i zadań wszystkich komórek organizacyjnych w Delegaturze;

  • Wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, wynagradzania, karania, ustalania zakresów obowiązków pracowników Delegatury;

  • Podpisywanie pism kierowanych z Delegatury do organów samorządu terytorialnego na szczeblu gminy i powiatu;

  • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników oraz pracowników pracowni Laboratorium funkcjonujących w siedzibie Delegatury dyscypliny pracy, przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych oraz przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;

  • Podejmowanie działań zmierzających do zabezpieczenia mienia Delegatury i mieszczących się w jej siedzibie pracowni Laboratorium oraz dokumentacji jej działalności.


Warunki pracy


 



  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


 


 


  •  
      Częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu służbowego), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, możliwe wystąpienia publiczne.


 



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


 


 


  •  
      Praca z użyciem komputera, budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak podjazdu, windy, przystosowanej toalety).


 

Wymagania:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


n i e z b ę d n e



  • wykształcenie: wyższe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrona środowiska

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • wiedza z zakresu ochrony środowiska i postępowania administracyjnego oraz praktycznego stosowania prawa;

    • umiejętność organizacji pracy i zarządzania personelem;

    • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.



wymagania dodatkowe



  • wykształcenie w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne/studia podyplomowe kierunkowe;

  • prawo jazdy kat. B;

  • znajomość problematyki i przepisów zwiazanych z funkcjonowaniem administracji publicznej;

  • kreatywność;

  • komunikatywność;

  • odporność na stres;

  • 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Katowicach

źródło: praca.pl

data publikacji: 2014-01-15