Praca » Inne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr referencyjny: 1481777
Ważna przez:
Lokalizacja: Działdowo, dolnoslaskie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.
Wymagania:
-
Obsługa klienta podczas realizacji zleceń badań laboratoryjnych, usług środowiskowych i BHP
-
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami
-
Realizacja planów sprzedażowych
-
Wsparcie merytoryczne klienta w zakresie ochrony środowiska
-
Współpraca z pozostałymi działami laboratorium oraz innymi laboratoriami w ramach grupy SGS
-
W ramach bieżących potrzeb wykonywanie podstawowych analiz mikrobiologicznych w wodzie
-
Wykształcenie minimum średnie, kierunek: ochrona środowiska, chemia, biologia lub pokrewne
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym
-
Wysokie umiejętności komunikacyjne
-
Umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne
-
Znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym
-
Czynne prawo jazdy kategorii B
-
Obsługa komputera i pakietów biurowych (MS Office)
-
Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w systemie dwuzmianowym, w akredytowanym laboratorium w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Bogatą ofertę szkoleniową, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i prywatne ubezpieczenie medyczne
Forma kontaktu:
Zobacz pełną treść oferty pracy
Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.
źródło: praca.pl
data publikacji: 2017-01-02