Praca » Inne

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Nr referencyjny: 1481777

Ważna przez:

Lokalizacja: Działdowo, dolnoslaskie

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.


Wymagania:

Zadania:



  • Obsługa klienta podczas realizacji zleceń badań laboratoryjnych, usług środowiskowych i BHP



  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami



  • Realizacja planów sprzedażowych



  • Wsparcie merytoryczne klienta w zakresie ochrony środowiska



  • Współpraca z pozostałymi działami laboratorium oraz innymi laboratoriami w ramach grupy SGS



  • W ramach bieżących potrzeb wykonywanie podstawowych analiz mikrobiologicznych w wodzie



Wymagania:



  • Wykształcenie minimum średnie, kierunek: ochrona środowiska, chemia, biologia lub pokrewne



  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym



  • Wysokie umiejętności komunikacyjne



  • Umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne



  • Znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska



  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym



  • Czynne prawo jazdy kategorii B



  • Obsługa komputera i pakietów biurowych (MS Office)



  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie



  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole



Oferujemy:



  • Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w systemie dwuzmianowym, w akredytowanym laboratorium w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym



  • Bogatą ofertę szkoleniową, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych



  • Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i prywatne ubezpieczenie medyczne


Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.

źródło: praca.pl

data publikacji: 2017-01-02