Praca » Inne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr referencyjny: 1481747
Ważna przez:
Lokalizacja: Pszczyna, dolnoslaskie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.
Wymagania:
-
Obsługa klienta podczas realizacji zleceń badań laboratoryjnych, usług środowiskowych i BHP
-
Wsparcie merytoryczne klienta w zakresie ochrony środowiska
-
Utrzymywanie dobrych relacji z klientem
-
Wykonywanie sprawozdań z badań i fakturowanie
-
Aktywny udział w planach rozwoju działu
-
Współpraca z pozostałymi działami laboratorium oraz innymi laboratoriami w ramach grupy SGS
-
Wykształcenie wyższe – kierunek: ochrona środowiska, chemia, biologia lub pokrewne
-
Doświadczenie w obsłudze klienta
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Sumienność, dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w systemie dwuzmianowym, w akredytowanym laboratorium w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Bogatą ofertę szkoleniową, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i prywatne ubezpieczenie medyczne
Forma kontaktu:
Zobacz pełną treść oferty pracy
Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.
źródło: praca.pl
data publikacji: 2017-01-02