Praca » Inspektor weterynarii

Powiatowy lekarz weterynarii w Ustrzykach Dolnych


Nr referencyjny: 966198

Ważna przez:

Lokalizacja: Ustrzyki Dolne, podkarpackie

Stanowisko: Powiatowy lekarz weterynarii w Ustrzykach Dolnych

Oferent: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie


Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie analizy i oceny sytuacji epizootycznej, bezpieczeństwa produktów pochodzenia zwierzecego, środków żywienia zwierząt, wymagań weterynaryjnych przy ich produkcji na obszarze powiatu. Opracowywanie programów do realizacji w/w zadań oraz ich kontrola,
  • kierowanie działalnością Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, ustalanie kierunków działania Inspekcji na terytorium powiatu, sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego wykonywania zadań, prowadzenie gospodarki mienia Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, zapewnienie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej,
  • prowadzenie rejestrów podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną oraz udzielanie informacji i składanie sprawozdań z zakresu realizacji zadań Powiatowego Lekarza Weterynarii,
  • reprezentowanie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii na zewnątrz, współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami samorządu lekarsko - weterynaryjnego,
  • wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działalności Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz wykonywanie uprawnienia organu egzekucyjnego, zawieranie umów i składanie oświadczeń woli,
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii oraz realizowanie polityki personalnej w tym, dokonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy, administrowanie środkami ZFŚS, nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i p.poż. oraz ustalanie regulaminów,
  • planowanie i zabezpieczanie środków finansowych na zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie nadzoru nad produkcją środków żywienia zwierząt, nad dobrostanem zwierząt itp. oraz pozostałymi obszarami działania Powiatowego Lekarza Weterynarii,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno - terenowa,
    - kontakty z chorobami zakaźnymi, wyjazdy służbowe, zagrożenia korupcją.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne dydaktyczne oraz pomiarowe i specjalistyczne.
    Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • specjalizacja z epizootiologii i administracji weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego,
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
    • znajomość prawodawstwa weterynaryjnego krajowego i UE,
    • znajomość prawa administracyjnego, karnego, finansowego i prawa pracy,
    • zdolności organizacyjne,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych.
wymagania dodatkowe
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność kierowania zespołem ludzkim.

Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie

źródło: praca.pl

data publikacji: 2016-01-28