Praca » Lekarz weterynarii

Powiatowy lekarz weterynarii w Stalowej Woli


Nr referencyjny: 757125

Ważna przez:

Lokalizacja: Stalowa Wola, podkarpackie

Stanowisko: Powiatowy lekarz weterynarii w Stalowej Woli

Oferent: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie


Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:



  • dokonywanie analizy i oceny sytuacji epizootycznej, bezpieczeństwa produktów pochodzenia zwierzęcego, środków żywienia zwierząt, wymagań weterynaryjnych przy ich produkcji na obszarze powiatu. Opracowywanie programów do realizacji w/w zadań oraz ich kontrola,

  • kierowanie działalnością Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, ustalanie kierunków działania Inspekcji na terytorium powiatu, sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego wykonywania zadań, prowadzenie gospodarki mienia Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, zapewnienie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej,

  • prowadzenie rejestrów podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną oraz udzielanie informacji i składanie sprawozdań z zakresu realizacji zadań Powiatowego Lekarza Weterynarii,

  • reprezentowanie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii na zewnątrz, współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami samorządu lekarsko - weterynaryjnego,

  • wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działalności Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz wykonywanie organu egzekucyjnego, zawieranie umów i składanie oświadczeń woli,

  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii oraz realizowanie polityki personalnej w tym, dokonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy, administrowanie srodkami ZFŚS, nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i p.poż. oraz ustalanie regulaminów,

  • planowanie i zabezpieczanie środków finansowych na zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie nadzoru nad produktami pochodzenia zwierzecego, nad produkcją środków żywienia zwierząt, nad dobrostanem zwierząt itp. oraz pozostałymi obszarami działania Powiatowego Lekarza Weterynarii,

  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.


Warunki pracy


 



  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


 


 


  •  
      - praca administracyjno - terenowa,


 


  •  
      - kontakty z chorobami zakaźnymi, wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją.


 



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


 


 


  •  
      - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne dydaktyczne oraz pomiarowe i specjalistyczne.


 


  •  
      Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.


 

Wymagania:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


n i e z b ę d n e



  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administarcji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • specjalizacja z epizootiologii i administracji weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego,

    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,

    • znajomość prawodawstwa weterynaryjnego krajowego i UE,

    • znajomość prawa administracyjnego, karnego, finansowego i prawa pracy,

    • zdolności organizacyjne,

    • umiejetność obsługi programów komputerowych.



wymagania dodatkowe



  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  • umiejętność kierowania zespołem ludzkim.

Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie

źródło: praca.pl

data publikacji: 2015-07-08