Praca » Lekarz weterynarii
Powiatowy lekarz weterynarii w Stalowej Woli
Nr referencyjny: 757125
Ważna przez:
Lokalizacja: Stalowa Wola, podkarpackie
Stanowisko: Powiatowy lekarz weterynarii w Stalowej Woli
Oferent: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie analizy i oceny sytuacji epizootycznej, bezpieczeństwa produktów pochodzenia zwierzęcego, środków żywienia zwierząt, wymagań weterynaryjnych przy ich produkcji na obszarze powiatu. Opracowywanie programów do realizacji w/w zadań oraz ich kontrola,
- kierowanie działalnością Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, ustalanie kierunków działania Inspekcji na terytorium powiatu, sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego wykonywania zadań, prowadzenie gospodarki mienia Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, zapewnienie przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej,
- prowadzenie rejestrów podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną oraz udzielanie informacji i składanie sprawozdań z zakresu realizacji zadań Powiatowego Lekarza Weterynarii,
- reprezentowanie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii na zewnątrz, współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami samorządu lekarsko - weterynaryjnego,
- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działalności Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz wykonywanie organu egzekucyjnego, zawieranie umów i składanie oświadczeń woli,
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii oraz realizowanie polityki personalnej w tym, dokonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy, administrowanie srodkami ZFŚS, nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i p.poż. oraz ustalanie regulaminów,
- planowanie i zabezpieczanie środków finansowych na zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie nadzoru nad produktami pochodzenia zwierzecego, nad produkcją środków żywienia zwierząt, nad dobrostanem zwierząt itp. oraz pozostałymi obszarami działania Powiatowego Lekarza Weterynarii,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
-
- praca administracyjno - terenowa,
-
-
- kontakty z chorobami zakaźnymi, wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
-
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne dydaktyczne oraz pomiarowe i specjalistyczne.
-
-
Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administarcji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- specjalizacja z epizootiologii i administracji weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego,
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- znajomość prawodawstwa weterynaryjnego krajowego i UE,
- znajomość prawa administracyjnego, karnego, finansowego i prawa pracy,
- zdolności organizacyjne,
- umiejetność obsługi programów komputerowych.
wymagania dodatkowe
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność kierowania zespołem ludzkim.
Forma kontaktu:
Zobacz pełną treść oferty pracy
Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
źródło: praca.pl
data publikacji: 2015-07-08