Ciągnik Steyr CVT

Oferent

Oferent: P.P.H.U. "MLEKO-SYSTEM" Kozak Wiesław

ul. Składnicowa 8, 21-200 Parczew
woj. Lubelskie

Kontakt: 83 355 13 09

Produkt

Data dodania: 2020-03-12 08:11:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-03-12 08:11:00

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

dane techniczne

MODEL

  6150 CVT 6165 CVT 6175 CVT 6185 CVT 6200 CVT 6220 CVT 6240 CVT

Liczba cylindrów

Liczba cylindrów 6 6 6 6 6 6 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV
Pojemność silnika 6 728 6 728 6 728 6 728 6 728 6 728 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 190 (140) 210 (155) 225 (166) 225 (166) 245 (180) 260 (192) 270 (199)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 165 (121) 180 (132) 180 (132) 200 (147) 220 (162) 240 (177) 260 (192)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 175 (129) 190 (140) 205 (151) 205 (151) 225 (165) 240 (177) 260 (192)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 150 (110) 165 (121) 180 (132) 180 (132) 200 (147) 220 (162) 240 (177)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200 2 200 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 805 przy 1.500 875 przy 1.500 940 przy 1.500 940 przy 1.500 1.035 przy 1.500 1.100 przy 1.500 1.160 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 700 przy 1 500 770 przy 1 500 770 przy 1 500 840 przy 1 500 930 przy 1 500 1 000 przy 1 500 1 100 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 46 / 44 46 / 44 46 / 44 46 / 44 46 / 44 42 / 44 44 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 330 / 48 330 / 48 330 / 48 390 / 48 390 / 48 390 / 48 390 / 48

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700
Napęd jezdny grupowy - - - - - - -
Typ wału 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)-

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 3 568 3 568 3 568 3 785 3 785 3 785 3 785

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 5,45 5,45 5,45 6,1 6,1 6,1 6,1
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - - Opcja Opcja Opcja Opcja

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 147 / 166 147 / 166 147 / 166 154 / 173 154 / 173 154 / 173 154 / 173
Ciśnienie w układzie (bar) 210 210 210 210 210 210 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
Maks. udźwig 8 257 8 257 8 257 10 463 10 463 10 463 10 463
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 6 616 6 616 6 616 7 280 7 280 7 280 7 280
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 5 elek. 5 elek. 5 elek. 5 elek. 5 elek. 5 elek. 5 elek.
Maks liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3 3 3 3 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund
Kategoria Kat. III Kat. III Kat. III Kat. III Kat. III Kat. III Kat. III
Kontrola poślizgu Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard
opis Niezależnie od tego, czy chodzi o uprawę roli, pielęgnację zieleni, zastosowania transportowe czy przemysłowe: Dzięki przekładni bezstopniowej i licznym innowacjom technicznym nasze ciągniki CVT zapewniają maksymalny komfort pracy i obsługi, doskonałą opłacalność i wydajność.

 

Dzięki przekładni bezstopniowej i licznym innowacjom technicznym, nowa generacja ciągników CVT zapewnia jeszcze większy komfort pracy i obsługi, a także wyższą rentowność oraz lepszą wydajność. Nowa seria ciągników STEYR CVT obejmuje siedem modeli o mocy od 150 do 270 KM. Nazwa serii pochodzi od unikalnej konstrukcji skrzyni biegów, która gwarantuje doskonałe osiągi: CVT to „Continuously Variable Transmission”, co oznacza przekładnię z bezstopniowym zmiennym przełożeniem.