thumbnail
Dodane: 17 lipiec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr EXPERT CVT Agropartner

Nowy STEYR Expert CVT, ze znajomym wyglądem charakterystycznym dla marki STEYR, jest skierowany do klientów, którzy potrzebują ciągnika odznaczającego się wysoką wydajnością, która mieści się w kompaktowych rozmiarach, oraz najwyższym poziomem komfortu.

Przekładnia bezstopniowa S-ControlTM CVT, spełniający wymogi normy Stage V silnik z układem HI-eSCR2, wydajna pompa hydrauliczną CCLS o wydatku 110 l/min, amortyzowana, przestronna kabina i oś przednia to tylko niektóre z ich atutów. Ciągnik ten jest jedną z naszych odpowiedzi na rosnące wymagania naszych klientów, ponieważ dzięki modelowi Expert CVT technologia CVT jest teraz dostępna w segmencie 100 KM.

Dla ekspertów to, co najlepsze, jest zaledwie wystarczająco dobre.

KABINA

Kabina Expert CVT to miejsce pracy, na którym użytkownik może polegać w każdej sytuacji: niski poziom hałasu, ergonomiczne ustawienia fotela i kierownicy, precyzyjna regulacja klimatyzacji, jak również nasz doskonale zaprojektowany układ zawieszenia zapewniają maksymalny komfort.
 

WIDOCZNOŚĆ

Dzięki panoramicznej kabinie z 4 słupkami, obszernymi przeszklonymi powierzchniami, oknem dachowym zapewniającym widoczność do góry i jednoczęściowej szybie przedniej zagwarantowana jest idealna, nieograniczona widoczność we wszystkich kierunkach. Pakiet świateł roboczych LED gwarantuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach również po nastaniu zmroku.
 

SILNIK

Pod maską ciągnika STEYR Expert CVT pracują sprawdzone 4-cylindrowe silniki NEF o poj. 4,5 litra marki FPT Industrial. Silniki o mocy znamionowej od 100 do 130 KM dzięki opatentowanemu, oszczędzającemu miejsce układowi oczyszczania spalin znajdującemu się pod maską silnika, z łatwością spełniają również wymogi norm emisji UE Stage V.
 

PRZEKŁADNIA

Elektroniczne sterowanie S-tronic pozwala osiągać prędkości od 0 do 40 km w trybie Eco przy maksymalnym momencie obrotowym i minimalnym zużyciu paliwa. Aktywna regulacja postoju umożliwia bezpieczne zatrzymywanie maszyny nawet na stromych wzniesieniach: bezstopniowa przekładnia S-ControlTM CVT wyznacza standardy komfortu i wydajności.
 

WOM Przedni wał odbioru mocy o prędkości 1 000 obr./min. i przedni układ hydrauliczny są całkowicie zintegrowane w ramie nośnej osi przedniej ciągnika STEYR Expert CVT. Dzięki dodatkowemu przełącznikowi sterującemu oba elementy mogą być obsługiwane również bezpośrednio z przodu ciągnika. Opcjonalne zarządzanie podnośnikiem przednim

HYDRAULIKA

Wytrzymały podnośnik tylny (kategorii II lub III N) jest w stanie udźwignąć nawet 5 600 kg. W połączeniu z pompą hydrauliczną CCLS o natężeniu przepływu 110 l/min umożliwia on bezproblemowe użytkowanie nawet ciężkich narzędzi stosowanych do prac uprawnych. Do standardowego wyposażenia należą 2 mechaniczne urządzenia sterujące. Mogą one zostać poszerzone o 2 wersje mechaniczne lub 2 wersje elektryczne.
 

ŁADOWACZ CZOŁOWY

Nowy Expert CVT idealnie sprawdza się przy pracy z ładowaczem czołowym, wszystkie przyłącza są już zamontowane fabrycznie. Każdy model można wyposażyć w opracowany ekskluzywnie dla marki STEYR ładowacz czołowy SF. Zintegrowany w podłokietniku dżojstik umożliwia łatwą obsługę.


dane techniczne

MODEL

  4100 Expert CVT 4110 Expert CVT 4120 Expert CVT 4130 Expert CVT

Silnik

Liczba cylindrów 4
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage V
Pojemność silnika 4 485

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 110 (81)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 700 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 100 (74)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 520 przy 1 300
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 48 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 180 / 19

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco
Powershuttle Standard
Biegi pełzające zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 920
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 2 300

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD -
4WD Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja
Kąt skrętu (°) 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,5
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 110 / -
Ciśnienie w układzie (bar) 200
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 5 600
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 4 200
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III N
Kontrola poślizgu Opcja