Nowy STEYR Expert CVT, ze znajomym wyglądem charakterystycznym dla marki STEYR, jest skierowany do klientów, którzy potrzebują ciągnika odznaczającego się wysoką wydajnością, która mieści się w kompaktowych rozmiarach, oraz najwyższym poziomem komfortu.
Przekładnia bezstopniowa S-ControlTM CVT, spełniający wymogi normy Stage V silnik z układem HI-eSCR2, wydajna pompa hydrauliczną CCLS o wydatku 110 l/min, amortyzowana, przestronna kabina i oś przednia to tylko niektóre z ich atutów. Ciągnik ten jest jedną z naszych odpowiedzi na rosnące wymagania naszych klientów, ponieważ dzięki modelowi Expert CVT technologia CVT jest teraz dostępna w segmencie 100 KM.
Dla ekspertów to, co najlepsze, jest zaledwie wystarczająco dobre.
Kabina Expert CVT to miejsce pracy, na którym użytkownik może polegać w każdej sytuacji: niski poziom hałasu, ergonomiczne ustawienia fotela i kierownicy, precyzyjna regulacja klimatyzacji, jak również nasz doskonale zaprojektowany układ zawieszenia zapewniają maksymalny komfort.
Dzięki panoramicznej kabinie z 4 słupkami, obszernymi przeszklonymi powierzchniami, oknem dachowym zapewniającym widoczność do góry i jednoczęściowej szybie przedniej zagwarantowana jest idealna, nieograniczona widoczność we wszystkich kierunkach. Pakiet świateł roboczych LED gwarantuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach również po nastaniu zmroku.
Pod maską ciągnika STEYR Expert CVT pracują sprawdzone 4-cylindrowe silniki NEF o poj. 4,5 litra marki FPT Industrial. Silniki o mocy znamionowej od 100 do 130 KM dzięki opatentowanemu, oszczędzającemu miejsce układowi oczyszczania spalin znajdującemu się pod maską silnika, z łatwością spełniają również wymogi norm emisji UE Stage V.
Elektroniczne sterowanie S-tronic pozwala osiągać prędkości od 0 do 40 km w trybie Eco przy maksymalnym momencie obrotowym i minimalnym zużyciu paliwa. Aktywna regulacja postoju umożliwia bezpieczne zatrzymywanie maszyny nawet na stromych wzniesieniach: bezstopniowa przekładnia S-ControlTM CVT wyznacza standardy komfortu i wydajności.
Wytrzymały podnośnik tylny (kategorii II lub III N) jest w stanie udźwignąć nawet 5 600 kg. W połączeniu z pompą hydrauliczną CCLS o natężeniu przepływu 110 l/min umożliwia on bezproblemowe użytkowanie nawet ciężkich narzędzi stosowanych do prac uprawnych. Do standardowego wyposażenia należą 2 mechaniczne urządzenia sterujące. Mogą one zostać poszerzone o 2 wersje mechaniczne lub 2 wersje elektryczne.
Nowy Expert CVT idealnie sprawdza się przy pracy z ładowaczem czołowym, wszystkie przyłącza są już zamontowane fabrycznie. Każdy model można wyposażyć w opracowany ekskluzywnie dla marki STEYR ładowacz czołowy SF. Zintegrowany w podłokietniku dżojstik umożliwia łatwą obsługę.
MODEL
4100 Expert CVT | 4110 Expert CVT | 4120 Expert CVT | 4130 Expert CVT |
Silnik
Liczba cylindrów | 4 |
Typ | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową |
Poziom emisji | Stage V |
Pojemność silnika | 4 485 |
Charakterystyka silnika
Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - |
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) | 110 (81) |
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) | 1 700 - 1 900 |
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - |
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) | 100 (74) |
Znamionowa prędkość obrotowa silnika | 2 200 |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | - |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | 520 przy 1 300 |
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) | 48 / - |
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) | 180 / 19 |
Przekładnia standardowa
Typ przekładni napędowej | S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 Eco |
Powershuttle | Standard |
Biegi pełzające | zintegrowany |
Wał odbioru mocy
Rodzaj WOM | Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym |
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika | 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 |
Prędkość opcjonalna przy obr/min | 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621 |
Napęd jezdny grupowy | Opcja |
Typ wału | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) |
Przedni WOM i zaczep
Prędkość standardowa przy obr/min | 1 000 przy 1 920 |
Udźwig zaczepu przedniego (kg) | 2 300 |
Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)
2WD | - |
4WD | Tak |
Zawieszenie osi przedniej | Opcja |
Kąt skrętu (°) | 55 |
Minimalny promień skrętu (m) | 4,5 |
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania |
Typ hamulca roboczego | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne |
Układ przeciwblokujący ABS | - |
Układ hydrauliczny
Typ układu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu |
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) | 110 / - |
Ciśnienie w układzie (bar) | 200 |
Typ sterowania | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy |
Maks. udźwig | 5 600 |
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) | 4 200 |
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 4 |
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 3 |
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej | 0-30 sekund |
Kategoria | Kat. II / III N |
Kontrola poślizgu | Opcja |