thumbnail
Dodane: 14 kwieceiń 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Multi

Nowy ciągnik Multi marki STEYR jest najbardziej innowacyjną maszyną w swej klasie i spełnia wszystkie życzenia rolników. Opracowany we współpracy z 700 rolnikami i wyprodukowany St. Valentin zachwyca swoją wszechstronnością i najwyższym poziomem komfortu.

KABINA

Nowa amortyzacja osi przedniej ciągnika Multi sprawia, że nawet długie godziny spędzane w ciągniku podczas pracy, to czysta przyjemność. Gdyż zapewnia ona komfort jazdy oraz zwiększa trakcję przy pracach polowych. Do kabiny z podłokietnikiem z Multicontrollerem można wsiadać z obu stron. Zapewnia to komfort i bezpieczeństwo na maksymalnym poziomie w każdej sytuacji.


SILNIK

Nowy 4-cylindrowy silnik F5C firmy FTP z układem wtryskowym Common Rail i układem neutralizacji spalin Hi-eSCR wykorzystującym płyn AdBlue rozwija swoją pełną moc już przy prędkości ekonomicznej 1900 obr/min. Pozwala to na znaczne ograniczenie poziomu emisji oraz zużycia paliwa podczas pracy.
 

PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA

Dzięki nowej 4-zakresowej, automatycznej przekładni typu Powershift 32 x 32 ze sprzęgłem Power Clutch prędkość 40 km/h rozwijana jest już przy 1730 obr/min. 13 biegów w głównym zakresie roboczym zwiększa wydajność i wszechstronność. Istnieje również możliwość regulacji momentu przełączania biegu oraz dynamiki działania przekładni nawrotnej. Komfortowa i prosta obsługa za pomocą podłokietnika z Multicontrollerem.
 

HYDRAULICZNY

Układ zawieszenia narzędzi i układ hydrauliczny w nowym Multi mają się czym pochwalić. Tylny układ zawieszenia narzędzi posiada elektroniczną regulację (EHR), a jego udźwig wynosi maks. 5600 kg. Do wyboru są osiowo-tłoczkowa pompa hydrauliczna (CCLS) o natężeniu przepływu 80 l/min obsługująca maks. 5 mechanicznych zaworów hydrauliki zewnętrznej lub osiowo-tłoczkowa pompa hydrauliczna (CCLS) o natężeniu przepływu 100 l/min. Na życzenie klienta ciągnik Multi można także wyposażyć w dwa dodatkowe zawory hydrauliki zewnętrznej zasilające narzędzia zawieszane z przodu ciągnika.
 

ŁADOWACZ CZOŁOWY

Nowy Multi idealnie się sprawdza przy pracy z ładowaczem czołowym, wszystkie przyłącza są już zamontowane fabrycznie. Każdy model można wyposażyć w opracowany ekskluzywnie dla firmy STEYR ładowacz czołowy 3720 SF. Zintegrowany w podłokietniku dżojstik umożliwia dziecinnie łatwą obsługę.
 

KOMFORT PROWADZENIA

Każdy model z serii Multi został zaprojektowany w celu efektywnego, niezawodnego i bezpiecznego przenoszenia jego pełnej mocy na podłoże. Dlatego silniki, przekładnia, osie napędu, układ kierowniczy i hamulce są idealnie ze sobą zestrojone, aby ciągnik Multi zapewniał pod każdym względem to, czego klient od niego oczekuje: dużą zwrotność i wszechstronność.