thumbnail
Dodane: 12 marzec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Multi

dane techniczne

MODEL

  4100 Multi 4110 Multi 4120 Multi

Silnik

Liczba cylindrów 4 4 4
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV Stage IV Stage IV
Pojemność silnika 3 400 3 400 3 400

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) - - -
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) - - -
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 99 (73) 107 (79) 117 (86)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) - - -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 430 przy 1 500 468 przy 1 500 491 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 31 36 35
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 150 150 150

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej 4-biegowa 32x32 Powershift 4-biegowa 32x32 Powershift 4-biegowa 32x32 Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40
Powershuttle Standard Standard Standard
Biegi pełzające - - -

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540/540E/1 000/1 000E przy 1 805 / 1 542 / 1 880 / 1 606 540/540E/1 000/1 000E przy 1 805 / 1 542 / 1 880 / 1 606 540/540E/1 000/1 000E przy 1 805 / 1 542 / 1 880 / 1 606
Prędkość opcjonalna przy obr/min - - -
Napęd jezdny grupowy Opcja Opcja Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 929 1 000 przy 1 929 1 000 przy 1 929
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 1 985 1 985 1 985

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - -
4WD Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja Opcja Opcja
Kąt skrętu (°) 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,3 4,3 4,3
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie Elektrohydraulicznie
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - -

Układ hydrauliczny

Typ układu Osiowo-tłoczkowa pompa hydrauliczna (CCLS) Osiowo-tłoczkowa pompa hydrauliczna (CCLS) Osiowo-tłoczkowa pompa hydrauliczna (CCLS)
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 80 / 100 80 / 100 80 / 100
Ciśnienie w układzie (bar) 170 / 200 170 / 200 170 / 200
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC)
Maks. udźwig 5 600 5 600 5 600
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 4 100 / 4 700 4 100 / 4 700 4 100 / 4 700
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 4 4
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 2 2 2
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III N Kat. II / III N Kat. II / III N
Kontrola poślizgu Opcja Opcja Opcja
opis Ciągnik Multi marki STEYR jest najbardziej innowacyjną maszyną w swej klasie i spełnia wszystkie życzenia rolników. Opracowany we współpracy z 700 rolnikami i wyprodukowany St. Valentin zachwyca swoją wszechstronnością i najwyższym poziomem komfortu.

 

Na wskroś nowy ciągnik serii Multi marki STEYR jest najwszechstronniejszą maszyną w swej klasie. Opracowany we współpracy z rolnikami i wyprodukowany w położonym w Dolnej Austrii St. Valentin zachwyca świeżą stylistyką i wyjątkowym komfortem. Pierwsze spotkanie z komfortem ma miejsce w niezwykle luksusowej i cichej kabinie. Amortyzowana oś przednia oraz nowy podłokietnik sterowania z Multicontrollerem wznoszą komfort na jeszcze wyższy poziom.