Ciągnik Steyr Profi Classic

Oferent

Oferent: P.P.H.U. "MLEKO-SYSTEM" Kozak Wiesław

ul. Składnicowa 8, 21-200 Parczew
woj. Lubelskie

Kontakt: 83 355 13 09

Produkt

Data dodania: 2020-03-12 08:23:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-03-12 08:23:00

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

MODEL

  4115 Profi Classic 4125 Profi Classic 4135 Profi Classic 4145 Profi Classic 6145 Profi Classic

Silnik

Liczba cylindrów 4 4 4 4 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV
Pojemność silnika 4 485 4 485 4 485 4 485 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 145 (107) 155 (114) 169 (124) 175 (129) 175 (129)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 125 (92) 135 (99) 145 (107) 155 (114) 158 (116)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 131 (96) 140 (103) 155 (114) 160 (118) 165 (121)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 116 (85) 125 (92) 135 (99) 145 (107) 145 (107)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 590 przy 1.500 637 przy 1.500 700 przy 1.500 700 przy 1.500 740 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 528 przy 1 500 560 przy 1 500 605 przy 1 500 650 przy 1 500 650 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 41 / 42 40 / 43 40 / 42 40 / 37 40 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 16x16 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40 40 40
Powershuttle Standard Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające - - - - -

Opcjonalna przekładnia 1

Typ przekładni napędowej S-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift S-Control 4-biegowa 32x32 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 40 40 40 40
Powershuttle Standard Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające Standard Standard Standard Standard Standard

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 2 800 / 3 100 2 800 / 3 100 2 800 / 3 100 2 800 / 3 100 2 800 / 3 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,6 4,6 4,6 4,6 4,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - - - -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu) Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu) Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu) Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu) Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 86 / 121 86 / 121 86 / 121 86 / 121 86 / 121
Ciśnienie w układzie (bar) 190 / 210 190 / 210 190 / 210 190 / 210 190 / 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 7 115 / 7 864 7 115 / 7 864 7 115 / 7 864 7 115 / 7 864 7 115 / 7 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 6 796 6 796 6 796 6 796 6 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 mech. 4 mech. 4 mech. 4 mech. 4 mech.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 2 2 2 2 2
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej - - - - -
Kategoria Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III
Kontrola poślizgu Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
opis Właśnie dlatego, że jako rolnik musisz codziennie pracować z maksymalną wydajnością, potrzebujesz również maszyny, na której możesz bezgranicznie polegać.

 

Podstawowy model ciągnika Profi Classic, posiadający na wyposażeniu seryjnym mechaniczne zawory hydrauliki zewnętrznej, pompę o stałej objętości skokowej i niskoprofilowy dach cechuje wyśmienita funkcjonalność. Dzięki ekologicznemu układowi neutralizacji spalin Hi-eSCR zastosowanemu w 4-cylindrowych (o pojemności 4,5 l), jak i 6-cylindrowych (o pojemności 6,7 l) silnikach diesla z turbosprężarką, chłodnicą powietrza dolotowego i układem wtrysku typu Common-Rail ciągniki z łatwością spełniają wymogi unijnej normy emisji spalin Euro IV i tym samym gwarantują ekonomiczność użytkowania przez długi czas.