Ciągnik Steyr Terrus CVT Agroperfekt

Oferent

Oferent: Agroperfekt sp. z o.o.

ul. Kolejowa 5, 14-220 Kisielice
woj. Warmińsko-Mazurskie

Kontakt: 55 27 80 900

Produkt

Data dodania: 2020-07-20 08:41:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-07-20 08:41:00

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Do wyboru są trzy modele wyposażone w wysoce wydajne i niezawodne silniki o mocy znamionowej 250, 270 lub 300 KM. Dzięki swemu idealnemu stosunkowi masy do mocy ciągniki TERRUS CVT idealnie sprawdzają się zarówno przy pracach transportowych, jak i polowych. Najmocniejszy koń w naszej stajni posiada jednak również inne mocne strony - a mianowicie rewelacyjny komfort: amortyzowana oś przednia oraz luksusowa i szczególnie cicha kabina zapewniają relaksowe środowisko pracy i ograniczają zmęczenie operatora. Na pokładzie czekają najnowocześniejsze technologie, takie jak S-TECH, S-GUIDE, S-TURN II, ISOBUS III, Easy-Tronic II oraz S-Fleet. Ma się czym pochwalić, ten nasz nowy Terrus CVT.

KABINA

Kabina Terrusa CVT to miejsce pracy, na którym użytkownik może polegać w każdej sytuacji: niski poziom hałasu, wynoszący zaledwie 69 dB(A), ergonomiczne ustawienia fotela i kierownicy, precyzyjna regulacja klimatyzacji, jak również nasz doskonale zaprojektowany układ zawieszenia zapewniają maksymalny komfort.
 

WIDOCZNOŚĆ

Dzięki panoramicznej kabinie z 4 słupkami, obszernymi przeszklonymi powierzchniami, oknem dachowym zapewniającym widoczność do góry i jednoczęściowej szybie przedniej zagwarantowana jest idealna, nieograniczona widoczność we wszystkich kierunkach. Pakiet świateł roboczych LED gwarantuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach również po nastaniu zmroku.
 

SILNIK

Silniki w modelach Terrus CVT należą do najlepszych w swojej klasie. Opłacalność, produktywność, ekologia i najnowocześniejsze zarządzanie energią współtworzą w nich idealną symbiozę. Niezrównany system oczyszczania spalin Hi-eSCR2 optymalizuje zużycie paliwa oraz osiągi, jak również poprawia charakterystykę reakcji silnika. Optymalny punkt czasowy wtrysku, bez wprowadzania spalin do ponownego obiegu, nie obciąża ani silnika ani układu chłodzenia. Dzięki temu odstęp pomiędzy kolejnymi przeglądami wynosi 750 godzin.


PRZEKŁADNIA

Do najważniejszych zalet konstrukcji przekładni bezstopniowej S-ControlTM CVT-transmisja (Continuously Variable Transmission) należą dynamika i płynność jazdy. Inteligentna współpraca podzespołów hydraulicznych i mechanicznych zapewnia oszczędną eksploatację bez konieczności rezygnacji z doskonałych osiągów. Dzięki bezstopniowym przełożeniom bez wysiłku poradzisz sobie z każdym możliwym do wyobrażenia zadaniem.
 

WOM

Wał odbioru mocy montowany w ciągnikach serii Terrus CVT przenosi moc silnika w maksymalnie efektywny sposób. Tylny wał odbioru mocy obsługujący 4 prędkości obrotowe oraz dostępny na życzenie przedni wał odbioru mocy obsługujący 2 prędkości osiągają standardową prędkość obrotową 1000 obr./min. już przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej zaledwie 1853 obr./min.


HYDRAULIKA

Układ hydrauliczny wykrywający obciążenie oparty jest na tłoczkowej pompie osiowej o zmiennej wydajności o natężeniu przepływu sięgającym 220 l/min. Indywidualne ustawienia przepływu dla każdego z maksymalnie 8 urządzeń pozwala dostarczyć odpowiednią ilość oleju. To z kolei przekłada się na doskonałe działanie całego układu hydraulicznego.
 

KOMFORT PROWADZENIA

Terrus CVT: Nowoczesny sposób prowadzenia ciągnika. Wszystkie modele imponują reaktywnym układem kierowniczym i wysokim obciążeniem użytkowym sięgającym 6 300 kg. W przypadku wykorzystywania maszyny do transportu ciężkich ładunków odporne na zużycie tarcze hamulcowe HD zapewniają większą trwałość. Opatentowany STEYR S-Brake (układ hamulcowy przyczepy) zapewnia wyraźną przewagę pod względem bezpieczeństwa.
 

Silnik

Liczba cylindrów 6 6 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage V Stage V Stage V
Pojemność silnika 6 728 6 728 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 273 (195) 288 (212) 313 (230)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 1 800 1 800
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 250 (184) 271 (199) 300 (221)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 100 2 100 2 100
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) - - -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 1 173 przy 1 400 1 194 przy 1 400 1 282 przy 1 400
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 40 / - 32 / - 28 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 410 / 96 630 / 96 630 / 96

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min - - -
Napęd jezdny grupowy - - -
Typ wału 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 5 821 5 821 5 821

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - -
4WD Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Standard Standard Standard
Kąt skrętu (°) 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 7,7 7,7 7,7
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS Opcja Opcja Opcja

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 165 / - 165 / 220 165 / 220
Ciśnienie w układzie (bar) 215 215 215
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
Maks. udźwig 11 058 11 058 11 058
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 10 305 10 305 10 305
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 5 elek. 5 elek. 5 elek.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund
Kategoria Kat. III N Kat. III / IV N Kat. III / IV N
Kontrola poślizgu Standard Standard Standard