Ciągnik Steyr Terrus CVT

Oferent

Oferent: P.P.H.U. "MLEKO-SYSTEM" Kozak Wiesław

ul. Składnicowa 8, 21-200 Parczew
woj. Lubelskie

Kontakt: 83 355 13 09

Produkt

Data dodania: 2020-03-12 08:00:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-03-12 08:00:00

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

MODEL

  6250 Terrus CVT 6270 Terrus CVT 6300 Terrus CVT

Silnik

Liczba cylindrów 6 6 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage V Stage V Stage V
Pojemność silnika 6 728 6 728 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 273 (195) 288 (212) 313 (230)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 1 800 1 800
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 250 (184) 271 (199) 300 (221)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 100 2 100 2 100
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) - - -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 1 173 przy 1 400 1 194 przy 1 400 1 282 przy 1 400
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 40 / - 32 / - 28 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 410 / 96 630 / 96 630 / 96

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min - - -
Napęd jezdny grupowy - - -
Typ wału 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 5 821 5 821 5 821

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - -
4WD Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Standard Standard Standard
Kąt skrętu (°) 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 7,7 7,7 7,7
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS Opcja Opcja Opcja

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
  165 / - 165 / 220 165 / 220
  215 215 215
  Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
  11 058 11 058 11 058
  10 305 10 305 10 305
  5 elek. 5 elek. 5 elek.
  3 3 3
  0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund
  Kat. III N Kat. III / IV N Kat. III / IV N
  Standard Standard Standard
opis Inżynierowie z marki STEYR dołożyli nadzwyczajnych starań, by stworzyć ciągnik będący w stanie osiągnąć nadzwyczajną moc i wydajność. Rezultat: Terrus CVT, najmocniejszy model STEYR wszech czasów.

 

Do wyboru są trzy modele wyposażone w wysoce wydajne i niezawodne silniki o mocy znamionowej 250, 270 lub 300 KM. Dzięki swemu idealnemu stosunkowi masy do mocy ciągniki TERRUS CVT idealnie sprawdzają się zarówno przy pracach transportowych, jak i polowych. Najmocniejszy koń w naszej stajni posiada jednak również inne mocne strony – a mianowicie rewelacyjny komfort: amortyzowana oś przednia oraz luksusowa i szczególnie cicha kabina zapewniają relaksowe środowisko pracy i ograniczają zmęczenie operatora. Na pokładzie czekają najnowocześniejsze technologie, takie jak S-TECH, S-GUIDE, S-TURN II, ISOBUS III, Easy-Tronic II oraz S-Fleet. Ma się czym pochwalić, ten nasz nowy Terrus CVT.