FARMER F5 -11272

Oferent

Oferent: MASTER PŁODOWSCY I WSPÓLNICY SP. J.

Poprzeczna 21A, 21-500 BIAŁA PODLASKA
woj. Lubelskie

Godziny otwarcia: W dni powszechne: 8.00 - 17.00 W sobotę: 8.00 - 14.00

Kontakt: 508490800

Produkt

Data dodania: 2013-04-09 14:21:32

Ostatnia aktualizacja: 2016-02-03 10:03:56

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis



Seria ciągników FARMER F5 to zupełnie nowa konstrukcja. Podstawą konstrukcyjną są silniki firmy Iveco oraz transmisja (skrzynia biegów) niemieckiego producenta ZF. Ciągnik jest dostępny w dwóch wariantach mocy tj. 97 i 112 KM. Maszyny te są nowoczesną konstrukcją techniczną. Zamontowany 4 cylindrowy, turbodoładowany silnik ma układ wtryskowy zasilany tradycyjną pompą rotacyjną. Zastosowanie nowoczesnej transmisji daje użytkownikowi dotąd nie spotykane w ciągnikach Farmer możliwości takie jak: rewers elektrohydrauliczny (Power Shuttle), który pozwala na zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Skrzynia biegów posiada 16 przełożeń do przodu i 8 przełożeń do tyłu w tym 8 półbiegów (Power Shift) załączanych elektrohydrauliczne pod obciążeniem. Kolejnym rozwiązaniem jest dodatkowy zbiornik na olej do hydrauliki zewnętrznej. Rozwiązanie to zapobiega mieszaniu się olejów oraz zapobiega ubytkom oleju w skrzyni biegów.

 

Nowym rozwiązaniem w konstrukcji ciągników jest zastosowanie układu elektrohydraulicznej regulacji tylnego podnośnika TUZ. Zastosowany EHR firmy Bosch Rexroth umożliwia operatorowi ciągnika m.in. zwiększyć prędkość jazdy oraz skoncentrować się na odpowiednim przemieszczaniu się po polu ornym, zwalnia natomiast od konieczności śledzenia osprzętu roboczego. Pozwala to przyspieszyć znacznie procesy na polu i jednocześnie zwiększa stopień dokładności prac, czy wykorzystania np. materiału rozsiewanego. 

 

Zamontowana kabina jest wygodna i przestrzenna. Posiada odpowiednią homologację potwierdzającą jej bezpieczeństwo. Ergonomiczne i proste rozmieszczenie dźwigni wpływa na komfort pracy. Dodatkowym atutem jest rozkładane, boczne siedzisko.

 

W wyposażeniu standardowy jest: napęd 4x4, układ pneumatyczny ze sprężarką, komplet obciążników przednich, regulowany zaczep transportowy, ramiona hakowe II kat., oświetlenie robocze oraz 6 zewnętrznych wyjść hydraulicznych, elektrohydrauliczne załączanie blokady tylnego mostu, sterowanie tylnego TUZ na błotnikach oraz elektrohydrauliczne włączanie WOM z wewnatrz oraz na błotniku za pomocą przycisku.

Wyposażenie opcjonalne:

- przedni TUZ;

- przedni WOM;

- klimatyzacja;

- dodatkowe obciążenie przednie i tylne;

- ładowacz czołowy o max udźwigu 1600 kg.