Przyczepa rolnicza T711/1-8t- METAL FACH

Oferent

Oferent: MASTER PŁODOWSCY I WSPÓLNICY SP. J.

Poprzeczna 21A, 21-500 BIAŁA PODLASKA
woj. Lubelskie

Godziny otwarcia: W dni powszechne: 8.00 - 17.00 W sobotę: 8.00 - 14.00

Kontakt: 508490800

Produkt

Data dodania: 2016-05-12 08:55:20

Ostatnia aktualizacja: 2016-05-12 08:55:20

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Przyczepy dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję.

Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.