Duża pojemność kosza i szerokie drzwi wyładunkowe sterowane z traktora. Dwa kontra-noże we wszystkich pojedynczych modelach. Wytrzymałe i mocne włoskie przekładnie. Wytrzymałe, wysokiej jakości wałki, zabezpieczone przed przeciążeniem.
Za sprawne przygotowanie TMR odpowiada duży pionowy ślimak napędzany od WOM (540 obr./min), o wzmocnionej konstrukcji, wyposażony w 5, 6 lub 8 odpornych na zużycie, trwałych noży wykonanych ze stali chromowo-wanadowej, zapewniający skuteczne cięcie i mieszanie przy niewielkim zapotrzebowaniu mocy. Duża liczba noży na jednym ślimaku zapewnia szybkie cięcie paszy, a nowoczesna konstrukcja ślimaka zmniejsza zużycie paliwa
Solidna i wytrzymała przekładnia planetarna włoskiej firmy Comer Industries zapewnia bezawaryjną pracę i sprawne przeniesienie mocy. Dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji oraz wysokiej sprawności przekładni wozy z serii DAFAGRO RAPTOR mogą pracować ze starszymi ciągnikami (np. C-360).
Maszyna już w podstawowej wersji wyróżnia się dobrym wyposażeniem, którego najważniejszym elementem jest waga elektroniczna włoskiej firmy Digi Device, typ Five UF3, obsługiwana na wozie. Urządzenie, które jest w standardzie wszystkich naszych wozów, waży z dokładnością do 1% i umożliwia zaprogramowanie 15 różnych receptur, składających się z 15 komponentów każda. Wyposażenie seryjne uzupełnia rura wokół krawędzi zbiornika, zapobiegająca wysypywaniu się paszy, drabinka, mechanicznie regulowana podpora i wałek przekaźnika mocy do WOM. Wóz DAFAGRO RAPTOR osadzony jest na solidnej osi włoskiej firmy ATW, o przekroju 70 mm, ze wzmacnianymi kołami na felgach 10.0×75-15.3. Każdy wóz wyposażony jest w zaczep obrotowy z certyfikatem bezpieczeństwa.
OPCJE DODATKOWE
Wśród licznych opcji są drugie drzwi wysypowe, transporter z taśmą gumową z przodu lub z tyłu wozu, podający paszę na obie strony, napędzany silnikiem hydraulicznym firmy Sauer-Danfoss. Sterowanie elektrycznie odbywa się za pomocą rozdzielacza elektrycznego Bondioli&Pavesi. Wszystkie transportery są wyposażone w regulowane, łatwe w smarowaniu francuskie łożyska zewnętrzne SNR. Możliwe jest także wykonanie ślimaka z krawędzią wzmocnioną stalą nierdzewną oraz koła o podwyższonej nośności.
4 | 4 m3 | 30 | 2,24 | 2,22 | 2,78 | 4,18 | |
4 | 5 m3 | 30 | 2,35 | 2,24 | 2,81 | 4,21 | |
6 | 6 m3 | 30 | 2,46 | 2,24 | 2,81 | 4,21 | |
8 | 8 m3 | 30 | 2,77 | 2,27 | 2,89 | 4,28 | |
RAPTOR 9 | 8 | 9 m3 | 30 | 2,87 | 2,28 | 2,95 | 4,33 |