Wozy paszowe Blattin King

Oferent

Oferent: Blattin Polska Sp. z o.o.

ul. Poznowicka 1, Siedlec, 47-180 Izbicko
woj. Opolskie

Kontakt: 77/4654424

Produkt

Data dodania: 2013-08-26 12:55:20

Ostatnia aktualizacja: 2016-02-03 10:04:01

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Zalety wozów paszowych Blattin King
Opatentowany system rozdrabniająco-mieszający FREE FLOW MIX Perfekcyjne rozdrabnianie balotów, nawet wilgotnych Zredukowany do 50 % czas mieszania w stosunku do wozów pionowych 40% oszczędności mocy i paliwa w stosunku do wozów pionowych
 
Opatentowany system rozdrabniająco - mieszający FREE FLOW MIX:
- perfekcyjne rozdrabnianie bez ścierania   - dokładne cięcie o długości dostosowanej do wymagań zwierząt   - jednolite i dokładne wymieszanie produktów, nawet przy niepełnym załadunku   - obróbka bez szarpania i kompresji  
 

Blattin King wyróżnia się opatentowanym systemem rozdrabniająco-mieszającym FREE FLOW MIX, składający się z czterech wałów ślimakowych, z których dwa dolne z obrotowymi nożami tnącymi umieszczonymi na obwodzie zwojów ślimaków biegną przez całą długość skrzyni, natomiast dwa górne ze specjalnie ukształtowanymi zwojami są krótsze i o mniejszej średnicy. Dolne ślimaki o wysokiej wytrzymałości i znacznej grubości (15 mm) współpracują z dwoma listwami ząbkowanych i regulowanych z zewnątrz przeciw noży. Do bardzo ważnych zalet systemu należy bardzo krótki czas pracy do uzyskania jednorodnego TMR-u, dzieje się tak dzięki lepszemu mieszaniu komponentów, co zawdzięczamy systemowi FREE FLOW MIX (2+2). Konsekwencją powyższego jest oszczędność czasu i wydatków związanych ze zużyciem paliwa sięgająca nawet 55% w stosunku do wozów pionowych.
 

Mniejsze zużycie paliwa to nie tylko sucha informacja podana przez producenta. Dane te potwierdzaseria testów przeprowadzonych przez firmę Blattin w wielu gospodarstwach na terenie całego kraju o zróżnicowanym systemie przygotowania (sianokiszonka pocięta i niepocięta, sucha i mokra) i przechowywania (baloty, silosy) składników wykorzystywanych do stworzenia TMR-u.
 

Ale po kolei:
Do testów wykorzystywany był wóz Blattin King 11 WT z frezem, o pojemności wanny 11 m3. Do testów w większości wykorzystywane były ciągniki najstarsze o niewielkiej mocy – wśród nich dominował Ursus C-360, który jak wiadomo nominalnie posiadał 52 KM. Przy wykorzystywaniu powyższych jednostek napędowych czas przygotowania TMR-u wahał się od 15 do max 20 minut. 
 

Co to oznacza? Wóz paszowy Blattin King może współpracować z ciągnikami o niewielkiej mocy, miesza w bardzo krótkim czasie jednocześnie oszczędzając paliwo. Co do zużycia paliwa, jeden z hodowców zażyczył sobie przeprowadzenie testu z uwzględnieniem szczegółowym zużycia paliwa i czasu mieszania.
 

Wyniki testu: 50% mniejsze zużycie paliwa i 50 % krótszy czas mieszania w porównaniu z wozem paszowym, który hodowca użytkował do tej pory. Mało tego, wspólnie z hodowcą policzyliśmy, jakie oszczędności w perspektywie przyniesie wóz paszowy Blattin King, zakładając jedno mieszanie dziennie.Jest to około 10 000 zł. Rocznie!!!
 

Inną zaletą wozów paszowych Blattin King, którą docenili hodowcy jest możliwość przygotowania TMR-u dla określonej grupy żywieniowej o małej liczebności np.:grupa krów zasuszonych. Blattin King jest w stanie pociąć i wymieszać np.: 200-500 kg TMR-u.
 

Wozy paszowe Blattin King charakteryzują się bogatym wyposażeniem standardowym między innymi wałek wsteczny ślimaków (możliwość cofnięcia ślimaków) i śruba bezpieczeństwa (zabezpiecza przekładnie przed uszkodzeniami). Należy także zaznaczyć, iż w standardzie znajdują się programowalne urządzenie wagowe jak również rozładunek za pomocą przenośnika łańcuchowego, hydraulicznie uruchamianego.
 

Wozy Blattin King oprócz tego, iż posiadają bardzo bogate wyposażenie standardowe można skonfigurować dopasowując pod indywidualne potrzeby hodowcy, między innymi programowalne urządzenie ważące z transferem danych, sterowanie pracą wozu za pomocą pilota (sterowanie elektrohydrauliczne), obustronny rozładunek, magnes i wiele innych.

 

Dostępne modele wozów paszowych  Blattin KING

 

 

 



Więcej szczegółów w wersji