Ciągnik LOVOL M504 Premium

Oferent

Oferent: ELROL

Łęczeszyce 112, 05-622 Belsk Duży
woj. Mazowieckie

Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Kontakt: 881 203 806

Produkt

Data dodania: 2020-04-20 10:39:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-04-23 07:19:56

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Ciągnik rolniczy LOVOL M504 Premium to ekskluzywna wersja ciągnika LOVOL M504, która posiada jeszcze bogatsze wyposażenie. Zyskał on nową skrzynię biegów z dwunastoma przełożeniami przód i tył, która pozwala rozwijać prędkość do 40 km/h.

Wersja Premium charakteryzuje się także napędem na przednią oś załączanym elektro-hydraulicznie. Podkreślić należy, że poprzez zastosowanie hamulca na przednią oś znacznie skróciła się droga hamowania - ciągnik hamuje teraz jednocześnie na cztery koła. Zyskał on również nowe, nisko-profilowe ogumienie radialne o profilu 28 cali firmy Treleborg, zawiesia hakowe CBM, lusterka teleskopowe, kontrolkę wałka WOM, kontrolkę załączania napędu, licznik prędkości wbudowany w deskę rozdzielczą oraz gniazdo do zapalniczki, które jest nieocenione gdy chcemy podłączyć dodatkowe urządzenia, np. telefon do ładowania.

Sprzedaż towarów tylko do wyczerpania zapasów. Kopiowanie treści i zdjęć może się odbyć tylko za pisemną zgodą głównego importera na Polskę (FHU ELROL Bartosz Pszczółkowski). Ze względu na ciągły proces modernizacji produktów, zastrzegamy sobie, że przedstawione w
prezentacji dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.


LOVOL M504 PREMIUM – SPECYFIKACJA TECHNICZNA
– marka: LOVOL M504 PREMIUM
– moc: * 60 KM przy 2400 obr/min (50 KM wg dokumentacji)
– silnik: 4 cylindrowy EURO III A, poj. 3168 cm3
– maksymalny moment obrotowy: 186 Nm przy 1600 obr/min (dotyczy mocy 50 KM)
– filtr powietrza: suchy dwustopniowy
– napęd: 4x4 włączany elektro-hydraulicznie, z kontrolką załączonego napędu
– skrzynia biegów: synchronizowana z rewersem 12x12
– WOM: 540/1000 włączany elektro-hydraulicznie, z kontrolką załączenia wałka WOM
– układ hydrauliczny: 45 l/min, 2 sekcyjny, 16 Mpa
– wyjścia hydrauliczne: 4 szt. EURO
– udźwig podnośnika: 2200 kg na końcówkach, 1400 kg w odległości 610 mm
– układ kierowniczy: hydrostatyczny ze wspomaganiem
– układ hamulcowy: tarczowy mokry w kąpieli olejowej
– długość: 3600 mm (3980 mm z obciąnikami)
– szerokość: 1700 mm (zależna od rozmiaru opon)
– wysokość: 2600 mm z kabiną
– prześwit: 310 mm
– rozstaw osi: 1990 mm
– opony przód: Radialne 280/70R20
– opony tył: Radialne 380/70R28
– masa własna: 2875 kg

– maksymalna masa całkowita
ciągniętej przyczepy z hamulcem

4000 kg z instalacją pneumatyczną (opcja 8000 kg z instalacją pneumatyczą)
– sprzęgło: suche, 1-tarczowe, 1-stopniowe
– prędkość maksymalna: 40 km/h (opcja 30 km/h)
– zużycie paliwa: 4,5 l/mth
– zbiornik paliwa: 65 l
– kabina: Panoramicza, 4 słupkowa, komfortowa, z płaską podłogą, klimatyzowana, wentylowana, panel sterujący na błotniku, regulowana kolumna kierownicza, reflektory robocze przód i tył, wycieraczka szyby przód, okno dachowe z szyberdachem, tylna szyba uchylna, drzwi boczne zamykane z kluczyka, lusterka zewnętrzne 2 szt. na teleskopach, radio USB, lampa błyskowa, siedzenie Grammer
– wyposażenie standardowe: obciążniki przód, śruba centralna, obciążniki na tylnie koła, komplet zaczepów: górny transportowy z regulacją wysokości, dolny-listwa, skrętne błotniki przód, instalacja pneumatyczna dwuprzewodowa, zawieszenie hakowe CBM na tylni TUZ, licznik prędkości, belka polowa, przewód do pompowania kół, hamowana przednia oś
– okres gwarancji: 24 miesiące lub 1000 mth
– opcje: przedni TUZ, przedni WOM, ładowacz czołowy, zaczep tylny z regulacją wysokości (drabinkowy), zabudowa leśna, ogumienie typu garden lub przemysłowe


Sprzedaż towarów tylko do wyczerpania zapasów. Kopiowanie treści i zdjęć może się odbyć tylko za pisemną zgodą głównego importera na Polskę (FHU ELROL Bartosz Pszczółkowski). Ze względu na ciągły proces modernizacji produktów, zastrzegamy sobie, że przedstawione w prezentacji dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.