PLATINUM AGRO NEXT

Oferent

Oferent: ORLEN OIL Sp. z o.o.

ul. Opolska 114,, 31-323 Kraków
woj. Małopolskie

Kontakt: 12 665 55 00

Produkt

Data dodania: 2020-05-14 08:43:00

Ostatnia aktualizacja: 2020-06-16 11:33:30

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

PLATINUM AGRO NEXT 15W-40

Charakterystyka
Mineralny, wysokojakościowy olej silnikowy do smarowania silników Diesla pracujących w różnego typu maszynach rolniczych. Doskonale sprawdza się w ciężkich warunkach eksploatacji silników wysokoprężnych. Wysokojakościowe oleje bazowe w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami uszlachetniającymi gwarantują skuteczne smarowanie silnika w każdych warunkach eksploatacji.

Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.

Zastosowanie
Platinum Agro NEXT 15W-40 przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla maszyn rolniczych. Odpowiedni nie tylko do silników traktorów, ale także szerokiego spektrum kombajnów (zbożowe, ziemniaczane, buraczane i inne) i wszelkich maszyn rolniczych, co do których producent zaleca olej o klasie lepkości i jakości podanej w opisie produktu. Doskonale sprawdza się podczas ciężkich warunków eksploatacji przy wykonywaniu różnorodnych prac polowych w gospodarstwach o dużych i małych areałach upraw. Zapewnia skuteczne smarowanie silnika nawet podczas orania ze zwiększoną prędkością, głębokiego spulchniania czy kultywacji. Gwarantuje łatwy rozruch na zimno oraz dobrą pompowalność podczas wiosenno – jesiennych przymrozków. Może być stosowany w silnikach spełniających normy emisji Stage III A, Stage II i Stage I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy

Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
Volvo VDS-3
MACK EO-N
RENAULT RLD/RLD-2

Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.3
CUMMINS CES 20076/77/78
MTU TYPE 2
DEUTZ DQC-III-10
MAN M3275-1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a

Parametry fizyko-chemiczne
Parametry Jedn. Wartości typowe
klasa lepkości SAE - 15W-40
lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C mm2/s 14,1
lepkość HTHS w 1500C MPaˇs 4.0
wskażnik lepkości - 141
temperatura płynięcia 0C -31
temperatura zapłonu 0C 226
​liczba zasadowa TBN ​Mg KOH/g ​11,3
​popiół siarczanowy ​% ​1,3
​Odparowalność wg Noack'a ​% (m/m) ​13,0
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.