Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Firma nie jest Świętym Mikołajem!

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


Każda firma powinna na siebie zarabiać i mieć pewne fundamenty, aby twardo stąpać po ziemi.

Każda firma powinna na siebie zarabiać i mieć pewne fundamenty, aby twardo stąpać po ziemi.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






Aby zatem być dobrze zorganizowanym i nieustannie dążyć do perfekcja należy przede wszystkim zrozumieć puls psychologiczny każdego konsumenta. Należy rozpowszechniać najbardziej powszechne trendy, chcieć zrozumieć swoją grupę odbiorców.
 
- Wiele lat temu firma Danone wprowadziła na rynek batonik podobny do Kinder Pinguin, który był w lodówkach. Dla firmy Danone była to kompletna porażka. Wprowadzili ten produkt zbyt wcześnie i tak naprawdę ludzie nie czuli, że mleko może być również bardzo smaczne w formie deserowej – wyjaśnia Julia Izmałkowa, psycholog i badacz wykorzystujący te elementy do rozwoju biznesu i marketingu.
 
Najważniejsze są elementy skupiające się głównie na wyprzedzeniu swojej konkurencji, dopasowaniu potrzeb dla konsumentów i zbudowanie odpowiednich działań strategicznych.

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl