Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Czy przegląd ciągnika ogranicza się do wymiany filtrów i oleju?

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


Przegląd ciągnika po sezonie intensywnych prac, to często niezwykle istotna potrzeba, dzięki...

Przegląd ciągnika po sezonie intensywnych prac, to często niezwykle istotna potrzeba, dzięki której traktor będzie gotowy do pracy na długie miesiące. Aby mieć pewność, że zostanie on odpowiednio sprawdzony, warto skorzystać z pomocy profesjonalnego serwisu i przeglądu w ramach programu Expert Check. Jak on wygląda w praktyce? Eksperci John Deere odsłaniają kulisy warsztatu.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






„… Panie, a 10 lat ten ciągnik wytrzyma!?” - zapytał sceptycznie jeden z klientów na stoisku podczas wrześniowej wystawy AgroShow w Bednarach. Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona niż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać. Stare powiedzenie mówi „jak dbasz, tak masz” i wydaje się, że jest w tym sporo prawdy. Właściwe użytkownie maszyny oraz jej regularna szczegółowa kontrola są w stanie zapewnić spokojną pracę ciągnika przez długi czas.
 
- Wiedząc jak istotne jest utrzymanie ciągnika w wysokiej formie, postanowiliśmy rozszerzyć ofertę swoich przeglądów posezonowych Expert Check i objąć kontrolą, także ciągniki rolnicze. Wszystko za sprawą rosnących potrzeb Klientów, którzy wśród wielu wymagań stawianych kupowanym maszynom, coraz częściej wskazują na tzw. dostępność operacyjną maszyny, czyli musi być ona gotowa do pracy o każdej porze dnia i nocy – mówił Piotr Grabiński z John Deere Polska.
 

Czym jest Expert Check?

 
Expert Check to usługa profesjonalnego przeglądu posezonowego maszyny. Kontrola wykonana jest przez doświadczonego technika serwisu autoryzowanego dealera, którego wiedza praktyczna, połączona z dokumentacją producenta, pozwala na skrupulatną ocenę stanu technicznego maszyny i jej podzespołów, weryfikację stopnia zużycia części eksploatacyjnych oraz diagnostykę miejsc i elementów, które wydają się być „podejrzane”. Każdy z podzespołów jest oceniany, a jego części kwalifikowane do dalszej pracy, eksploatacji, naprawy lub wymiany.
 

Krok pierwszy - informacja

 
Na sam początek przeprowadzany jest wywiad z najczęstszymi użytkownikami ciągnika tj. operatorami oraz mechanizatorem gospodarstwa. Koordynator serwisu dealera zadaje im szereg pytań na temat wydarzeń i problemów technicznych, jakie miały miejsce podczas ostatniego sezonu pracy. Każde ze zdarzeń jest dokumentowane, aby niczego nie pominąć. Ponad to, numer VIN maszyny jest sprawdzany w bazie danych producenta, pod kątem historii napraw gwarancyjnych oraz dostępności programów poprawy produktu i aktualizacji. Jeśli maszyna jest objęta programem lub aktualizacją, zostanie ona wykonana w ramach działań po przeglądzie ExpertCheck. Kontroli podlegają także zapisy z systemu telematycznego JDLink.
 
- Dealer dokonuje analizy historycznych kodów błędu, zapisów oraz odczytów, m.in. obciążeń i prędkości silnika, temperatur, prędkości jazdy, wykorzystania systemów czy ilości wykonanych regeneracji filtra DPF silnika. Bardzo istotnym jest, aby Klient poinformował dealera i producenta o zaistnieniu nawet błahej usterki czy niedomagania. Każda z nich jest bowiem brana pod uwagę nie tylko podczas przeglądu maszyny i jej naprawy, ale także jako wskazówka przy projektowaniu kolejnego modelu tej serii – mówił przedstawiciel John Deere.
 
Wspólnie z Klientem, dealer dokonuje oględzin maszyny z zewnątrz, głównie w poszukiwaniu uszkodzeń mechanicznych, np. pękniętych lusterek, porysowanych błotników, braków w częściach, czy wyposażenia z jakim maszyna, trafiła na ekspertyzę. Kilka zdjęć z zewnątrz i wewnątrz do dokumentacji i możemy wprowadzić ciągnik do warsztatu.

Czytaj dalej na następnej stronie...

1 2 3

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl