thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik LAMBORGHINI R.6 VRT 150 - 170

Linia ciągników VRT to ciągniki R.6 wyposażone w rewelacyjną skrzynię bezstopniową. Jest to najnowszej generacji przekładnia łącząca w sobie minimalne straty mocy skrzyni mechanicznej z wszechstronnością skrzyni bezstopniowej. Pozwala ona na uzyskanie płynnej prędkości jazdy od 0 – 50 (40) km/h zachowując przy tym nominalne obroty silnika. Skrzynia VRT może pracować w trzech trybach: MANUAL - ręczna zmiana prędkości przez wybór odpowiedniego poziomu, AUTO – bezstopniowa zmiana prędkości elektronicznie sterowana przez operowanie pedałem przyspieszenia, PTO – utrzymanie stałych obrotów W.O.M. niezależnie od prędkości jazdy ciągnika. Montowany seryjnie Tempomat zapamiętuje parametry pracy ciągnika. System STOP & DRIVE zatrzymuje ciągnik po zwolnieniu pedału przyspieszenia, utrzymuje pozycję ciągnika na postoju i automatycznie zwalnia hamulec i płynnie rusza po ponownym naciśnięciu pedału przyspieszenia.
DANE TECHNICZNE R6. VRT 150 R6.VRT 170
SILNIK TCD 2012 L6 4V TCD 2012 L6 4V
Ilość cylindrów/pojemność skokowa ilość/cm3 6/6057
Zasilanie DCR (DEUTZ Common-Rail) o ciśnieniu 1600 bar i wtryskach 6-cio otworowych
Max moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW 165/121 159/124
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW 165/121 184/135
Obroty mocy nominalnej obr/min. 2100 2100
Obroty mocy maksymalnej obr/min 1400-1900 1400-1900
Maksymalny moment obrotowy Nm 606 693
Chłodzenie ciecz
Regulacja silnika elektroniczna
Filtr powietrza suchy z wkładem bezpieczeństwa, z wyrzutnikiem pyłów
Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa l 300
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%



WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 650/65 R38
Długość maksymalna mm 4757
Szerokość mm 2500
Wysokość maksymalna mm 2997
Prześwit mm 570
Rostaw osi mm 2676
Rozstaw kół przednich mm 1850
Rozstaw kół tylnych mm 1850
Promień skrętu bez hamulców mm 5125
Masa kg 6525 6525



UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło skrzyni biegów w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów bezstopniowa
Przełożenia pracy 4 załączane automatycznie pod obciążeniem
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem
elektronicznym załączany poprzez dżwignie pod kierownicą
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
Układ hamulcowy hydrostatyczny z hamulcami tylnymi tarczowymi w kąpieli olejowej i załączanie napędu
Układ hamulcowy dla przyczep pneumatyczny
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą, kierownica regulowana
Kąt skrętu kół 52°
MOST PRZEDNI
Typ tradycyjny
na zawieszeniu hydraulicznym o regulacji automatycznej
Załączanie napędu sterowane elektro-hydraulicznie
Blokada mechanizmów różnicowych SBA/ASM: automatyczne sterowanie napędem przednim i blokadami dyferencjałów
Obciążniki przednie płyta pośrednia 330 kg
10 szt. (400 kg)
Błotniki przednie regulowane
W.O.M. Tylny
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
W.O.M. Przedni
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 1000
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny z elektroniczną kontrolą i radarem
Udźwig max. kg 9200
Wydajność pompy l/min (bar) pompa o zmiennej wydajności 120 l/min Load Sensing
Rozdzielacze hydrauliczne 8 drogowe z regulacją przepływu, dżwignia joystick i bezpośrednie
wyjście oleju dla połączenia z zewnętrznymi rozdzielaczami (Power-
Beyond), sterowane elektrohydraulicznie
Trójpunktowy układ zawieszenia ze stabilizatorami teleskopowymi z załączaniem automatycznym
Podnośnik przedni udźwig max. 4000 kg
obciążnik 1000 kg
MIEJSCE KIEROWANIA
Sterowniki Podłokietnik wielofunkcyjny z joystickiem
Funkcja zapamiętywania powtarzanych operacji
Kabina oryginalna, wyciszona (72dbA), zawieszona na silent-block, dach
wysokiej widoczności, wycieraczka tylna, 8 świateł pracy, lusterka
wsteczne teleskopowe
zawieszenie pneumatyczne o regulacji automatycznej
klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie o obiegu wymuszonym
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem digital
Fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym