Ciągnik DEUTZ-FAHR AGROTRON TTV 610-620

Oferent

Oferent: Agromarket Jaryszki

Jaryszki 4, 62 - 023 Jaryszki
woj. Wielkopolskie

Godziny otwarcia: 8-16

Kontakt: 61 663 96 01

Produkt

Data dodania: 2011-06-29 11:58:57

Ostatnia aktualizacja: 2016-02-03 10:03:02

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Linia ciągników TTV to Agrotrony M 610 i 620 wyposażone w rewelacyjną skrzynię bezstopniową. Jest to najnowszej generacji przekładnia łącząca w sobie minimalne straty mocy skrzyni mechanicznej z wszechstronnością skrzyni bezstopniowej. Pozwala ona na uzyskanie płynnej prędkości jazdy od 0 – 50 (40) km/h zachowując przy tym nominalne obroty silnika. Skrzynia TTV może pracować w trzech trybach: MANUAL - ręczna zmiana prędkości przez wybór odpowiedniego poziomu, AUTO – bezstopniowa zmiana prędkości elektronicznie sterowana przez operowanie pedałem przyspieszenia, PTO – utrzymanie stałych obrotów W.O.M. niezależnie od prędkości jazdy ciągnika. Montowany seryjnie Tempomat zapamiętuje
parametry pracy ciągnika. System STOP & DRIVE zatrzymuje ciągnik po zwolnieniu pedału przyspieszenia, utrzymuje pozycję ciągnika na postoju i automatycznie zwalnia hamulec i płynnie rusza po ponownym naciśnięciu pedału przyspieszenia.

Dane techniczne AGROTRON TTV 610 AGROTRON TTV 620
SILNIK DEUTZ COMMON RAIL 2012 EURO III
Cylindry/Pojemność [il/cm3] 6 / 6057
Zasilanie DCR (DEUTZ Common-Rail) o ciśnieniu 1600 bar i wtryskach 6 otworowych
Moc maksymalna homologowana (2000/25/CE) [KM/kW] 165/121 169/124
Moc maksymalna z systemem DPC [KM/kW] 165/121 184/135
Obroty mocy nominalnej [obr/min] 2100 2100
Maksymalny moment obrotowy [Nm] 606 693
Obroty przy maksymalneym momencie [obr/min] 1400-1900 1400-1900
Chłodzenie ciecz-olej
Sterowanie silnikiem elektroniczna
Filtr powietrza suchy z wkładem bezpieczeństwa, wyrzutnik pyłów
Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa [l] 300
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%
UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło w kąpieli olejowej sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów bezstopniowa
Przełożenia pracy 3 tryby pracy
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem elektronicznym załączany poprzez dżwignie pod kierownicą
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWANIA
Układ hamulcowy hydrostatyczny z hamulcami tylnymi tarczowymi w kąpieli olejowej i załączanie napędu
Układ hamulcowy dla przyczepy pneumatyczny
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą, kierownica regulowana
Kąt skrętu kół max 52°
MOST PRZEDNI
Typ tradycyjny na zawieszeniu hydraulicznym o regulacji automatycznej
Załączanie przedniego napędu sterowana elektrohydraulicznie
Blokada mechanizmu różnicowego SBA/ASM: automatyczne sterowanie napędem przednim i blokadami dyferencjałów
Obciążniki przednie płyta pośrednia 330 kg 10 szt (400kg)
Błotniki przednie regulowane
W.O.M. TYLNY
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Prędkości W.O.M. [obr/min] 540-540ECO-1000-1000ECO
Załączanie elektrohydrauliczne przez przycisk
W.O.M. PRZEDNI
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Prędkości W.O.M 1000
Załączanie elektrohydrauliczne poprzez przycisk
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem
Max. udźwig podnośnika [kg] 9200
Wydajność pompy [l/min] pompa o zmiennej wydajności 120 l/min z Load Sensing
Rozdzielacz hydrauliczny 8 drogowe z regulacją przepływu, dźwignia joystick i bezpośrednie wyjście oleju dla połączenia z zewnętrznymi rozdzielaczami (PowerBeyond), sterowane elektrohydraulicznie
Trójpunktowy układ zawieszenia ze stabilizatorami teleskopowymi z załączaniem automatycznym
Podnośnik przedni maksymalny udźwig podnośnika 4000 kg obciążnik 1000 kg
MIEJSCE KIEROWANIA
Sterowniki podłokietnik wielofuncyjny z joystickiem funkcja zapamiętywania powtarzanych operacji
Kabina oryginalna, wyciszona (72 dBA), na platformie zawieszonej na silent-block, szyberdach, wycieraczka tylna, 8 reflektorów pracy, lusterka wsteczne teleskopowe z zawieszeniem pneumatycznym, z regulacją automatyczną wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja
Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem cyfrowym
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 650/65 R38
Długość max bez ramion podnośnika [mm] 4757
Szerokość [mm] 2500
Wysokość max. z kabiną [mm] 2997
Prześwit [mm] 570
Rozstaw osi [mm] 2767
Rozstaw kół przednich [mm] 1850
Rozstaw kół tylnych [mm] 1850
Promień zawracania bez hamulców [mm] 5125
Masa ciągnika [kg] 6523