Ciągnik LAMBORGHINI R.6 100 – 110 – 115 – 125

Oferent

Oferent: Agromarket Jaryszki

Jaryszki 4, 62 - 023 Jaryszki
woj. Wielkopolskie

Godziny otwarcia: 8-16

Kontakt: 61 663 96 01

Produkt

Data dodania: 2011-06-29 13:39:15

Ostatnia aktualizacja: 2016-02-03 10:03:02

 

Zadaj pytanie

Szczegółowy opis

Seria R.6 to ciągniki dla osób najbardziej wymagających. Cechą charakterystyczną dla tych modeli to oprócz najwyższej jakości, trwałości i zaawansowanej technologii jest bardzo bogate wyposażenie występujące już w wersji podstawowej. Modele 100 do 125 to najmniejsze z rodziny R.6. Napędzane są jednostkami 4 i 6-cylindrowymi DEUTZ EURO III Turbo Intercooler B100 lub DEUTZ COMMON RAIL EURO III o mocy od 100 do 130 KM. Moc ta przenoszona jest na 4 koła za pośrednictwem skrzyni przekładniowej wyposażonej w Powershift i Powershuttle lub Automatic Powershift. Zmiana kierunku jazdy odbywa się bez użycia sprzęgła przez rewers elektrohydrauliczny. Pracę z maszynami ułatwia sterowany elektronicznie podnośnik Agrotronic hD o udźwigu 6200 kg oraz 6-drogowy dystrybutor hydrauliczny. Radar, system ASM, kabina panoramiczna z klimatyzacją, szklany szyberdach, fotel na zawieszeniu pneumatycznym, komputer Infocenter III - to wszystko należy do standardowego wyposażeniamniejszyh modeli R.6.
DANE TECHNICZNE R6.100 R6.110 R6.115 R6.125
SILNIK DEUTZ EURO III DEUTZ COMMON RAIL 2012 EURO III
Ilość cylindrów/pojemność skokowa il./cm3 4/4038 4/4038 6/6057 4/4038
Doładowanie Turbo intercooler
Moc maksymalna homologowana (2000/25/CE) KM/kW 100/73 112/82 119/87 127/93
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW - - 121/89 130/95
Obroty nominalne obr/min 2300 2300 2300 2300
Maksymalny moment obrotowy Nm 378 398 420 475
Obroty przy maksymalnym momencie obr/min 1200-1700 1200-1800 1200-1800 1200-1700
Zapas maksymalnego momentu obrotowego % 38 30 28 37
Chłodzenie ciecz - olej
Regulacja silnika elektroniczna
Filtr powietrza suchy z podwójnym wkładem
Tłumik na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa l 180
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%





WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym 480/70 R34 480/70 R34 480/70 R34 480/70 R34
Długość maksymalna bez ramion podnośnika mm 4140 4140 4370 4139
Szerokość min./max. mm 1880-2480 1880-2480 1880-2480 1880-2480
Wysokość max z kabiną mm 2685 2685 2765 2735
Prześwit mm 500 500 500 500
Rostaw osi mm 2419 2419 2647 2419
Rostaw kół przednich min./max mm 1300-1800 1300-1800 1300-1800 1300-1800
Rostaw kół tylnych min./max mm 1400-2000 1400-2000 1400-2000 1400-2000
Promień skrętu bez hamulców mm 5455 5455 5850 5455
Masa ciągnika kg 4440 4440 4850 4440



UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło skrzyni biegów wielotarczowe w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów 24P + 8T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane
elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk
(prędkość min. 0,33 km/h)
Skrzynia biegów 36P + 12T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane
elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk i super
reduktor (prędkość min. 1,67 km/h
Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy zredukowanych
obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator elektroniczny
Inwersor elektrohydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem
elektronicznym załączany poprzez dźwignię
Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
W.O.M. tylny
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO
Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk
W.O.M. przedni
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 1000
Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
Układ hamulcowy zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny
z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej
Hamulec przyczepy pneumatyczny, 3 wyjścia
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną kierownicy
Kąt skrętu kół 52°
MOST PRZEDNI
Typ tradycyjny
z zawieszeniem hydraulicznym z regulacją automatyczną
Załączanie napędu elektrohydraulicznie
Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie
system SBA/ASM - automatyczne załączanie napędu i blokad mechanizmów różnicowych
Obciążniki przednie 10 szt (400 kg) + wspornik 100 lub 330 kg
Błotniki przednie regulowane
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem
Max udżwig podnośnika kg 6200
Wydajność max pompy hydraulicznej l/min 75
Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg 6
Trójpunktowy układ zawieszenia zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych przy podnoszeniu
Podnośnik przedni maksymalny udźwig podnośnika 3200 kg
obciążnik 600 kg
MIEJSCE KIEROWANIA
Sterowniki ergonomiczna dżwignia skrzyni biegów z przyciskami Powershift, zmiana przełożeń i sterowanie sprzęgłem
Kabina oryginalna, wyciszona, na platformie zawieszonej na silent-block,
szyberdach, wycieraczka tylna, 8 reflektorów pracy, lusterka
wsteczne teleskopowe
na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym z regulacją automatyczną
wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem digital
Fotel operatora na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym