Kategorie
Zobacz również tu
-
Pistacjowy zawrót głowy
2025-04-29 -
Ceny skupu mleka w Polsce
2025-04-29 -
Ceny drobiu w Polsce (20.04.2025)
2025-04-29
Poznaj produkty
-
Okna Inwentarskie uchylne z szybą 90x40 cm
2012-04-20 -
Otrząsarka do jabłek PESTKA
2023-10-10 -
Lusterka do ciągników John Deere GL0508
2011-12-14 -
ELETOR SC-PE16
2020-02-07 -
DRAMIŃSKI Wykrywacz rui dla loch
2020-05-18 -
Zgrabiarka SIPMA ZK 350 WIR
2013-06-11
Promocja żywności
W dniach 2-3 lutego 2012 r. w Poczdamie w siedzibie Izby Przemysłowo – Handlowej zorganizowano Międzynarodowe Forum Partnerskie Przemysłu Spożywczego PROMO FOOD 2012, w którym udział wzięli przedsiębiorcy z Polski.

Agencja Rynku Rolnego wsparła przygotowania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, który organizował wystąpienie producentów ze swojego obszaru. Zaprezentowano między innymi naturalne produkty mleczarskie, ryby słodkowodne, ślimaki i słodycze. Wyroby te spotkały się z dużym zainteresowaniem.
Forum zaplanowano w formie serii dwustronnych spotkań typu match-making, podczas których przedsiębiorcy z 15 krajów mogli zaprezentować wzajemnie swoją ofertę i oczekiwania. Przedstawiciele ARR (Biura Promocji Żywności oraz Oddziału Terenowego w Opolu) przeprowadzili rozmowy zmierzające do nawiązania współpracy z organizacjami zajmującymi się organizacją podobnych inicjatyw ułatwiających międzynarodowe kontakty handlowe.
Na uwagę zasługuje fakt, że dzięki właściwemu planowaniu listy spotkań, przy bardzo uproszczonej formie wystawy i degustacji produktów można odbyć konkretne rozmowy, unikając jednocześnie ponoszenia wysokich kosztów udziału w targach, które są znacznie droższą formą poszukiwania kontrahentów.
