| Autor: deprezes

Od 1 września EUROMILKa w Polsce kupimy bezpośrednio od producenta

Maszyny i urządzenia EUROMILK, czyli wozy paszowe, rozrzutniki obornika, owijarki samozaładowcze oraz roboty paszowe od 1 września 2018 roku będzie można kupić tylko i wyłącznie u producenta.

Od 1 września EUROMILKa w Polsce kupimy bezpośrednio od producenta
Firma Euromilk
        Do tej pory nasze produkty sprzedawaliśmy w Polsce zarówno bezpośrednio jak i przez autoryzowaną sieć Dealerską. Dlatego jeszcze przez najbliższe miesiące będzie można zobaczyć je w kilku punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Są to jednak znikome ilości, ponieważ większość z nich były zamawiane pod konkretnych Rolników. Euromilk podkreśla że firmy, które dotąd oferowały ich maszyny były selektywnie wybierane a później sukcesywnie szkolone. Dziękujemy im za dotychczasową współpracę oraz duże zaangażowanie. (Robert Szepietowski - Dyrektor Handlowy) 
 
        Firma Euromilk, należąca do spółki Gama Group to firma rodzinna mająca swoją lokalizację w województwie podlaskim. Jest to zagłębie polskiego mleczarstwa, dlatego też przedsiębiorstwo może pochwalić się ponad 30 letnią historią w obsłudze klientów posiadających głownie fermy mleczne.  
 
        Początki firmy GAMA to sprzedaż schładzalników mleka oraz instalacji udojowych na lokalnych  rynkach. Dzisiaj niebieskie maszyny pracują niemalże w całej Europie.  Od pierwszych lat działalności priorytetową sprawą była profesjonalna obsługa klienta - zarówno przedsprzedażowa jak i posprzedażowa.  Chcąc zapewnić klientom  jak największą jakość obsługi w 2016 roku został stworzony EM Premium Pakiet, który obejmuje:
EM Individual - fachowe doradztwo na etapie wyboru produktu,
EM Finance - finansowanie fabryczne ,
EM Xchange - wymiana starej maszyny na nową,
EM Safe24 - usunięcie usterki w 24 godziny,
 
        Gwarancja obsługi kompletnego  Pakietu EM przez firmy z nami kooperujące była niezmiernie trudna. Tym bardziej, że Dealerzy mając w swojej ofercie maszyny wielu producentów nie byli w stanie poświęcić swojej całej uwagi naszym produktom, co jest sprawą oczywistą. Wiedza którą przekazywaliśmy naszym Dealerom nie trafiała do nich w 100 %. Chodziło zarówno o wiedzę techniczną na etapie sprzedaży jak i wszystkie działania posprzedażowe, a w szczególności serwis. (Robert Szepietowski - Dyrektor Handlowy) 

        W serwisie największą uwagę przywiązujemy do magazynu części zamiennych, w pełni wyposażonych samochodów EM Safe24 oraz najważniejszą rzecz, czyli wyszkolonych i kompetentnych  serwisantów. Przy dzisiejszej poprawiającej się infrastrukturze dróg w kraju jesteśmy w stanie dojechać w każdy zakątek Polski w ciągu 24 godzin.  Posiadamy również numer serwisowy oraz doradztwo techniczne  czynne całą dobę. Tak restrykcyjnym warunkom nie mógł sprostać żaden partner handlowy.  (Michał Wojno - Menadżer Działu Technicznego)


Tagi:
źródło: