Kategorie
Zobacz również tu
-
Pistacjowy zawrót głowy
2025-04-29 -
Ceny skupu mleka w Polsce
2025-04-29 -
Ceny drobiu w Polsce (20.04.2025)
2025-04-29
Poznaj produkty
-
Ładowarki kołowe Weidemann 2070
2020-08-11 -
Licznik K700
2013-12-12 -
WAŁ NOŻOWY TNĄCY TYP-WNT Agro-Lift
2020-07-17 -
FUNABEN® PLUS 03 PA
2015-02-25 -
Mocznik
2011-05-08
Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu
W dniu 8 listopada 2011 odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno- informacyjnej „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu, podczas której przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z reprezentantami największych zakładów mięsnych w Polsce przybliżyli najważniejsze cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów jak i możliwości eksportowe polskich firm.

Po uroczystym otwarciu konferencji przez Wiesława Różańskiego, Prezesa UPEMI, głos zabrali również: Dyrektor ds. Projektów Międzynarodowych Agnieszka Różańska oraz Dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk.
W roli ekspertów wystąpili przedstawiciele polskich zakładów mięsnych takich jak: Firma Marcinkowscy Sp. z o.o., Sokołów S.A., Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o., Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A., Zakłady Mięsne Salus Sp. z o.o. oraz Zakłady Mięsne SKIBA.
Celem konferencji było zapoznanie koreańskich mediów z założeniami kampanii oraz tematyką jakości europejskiego mięsa, sposobów jego produkcji, certyfikowania oraz możliwościami eksportu z Unii Europejskiej, w tym także z polskich zakładów mięsnych.
Działania związane z kampanią niewątpliwie przyczynią się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami UE a Koreą.
