Kategorie
Zobacz również tu
-
MKiŚ o nowym podatku od aut spalinowych
2024-05-01 -
Grupa robocza „Owoce i warzywa”
2024-04-30 -
Na stacjach paliw ceny pozostają stabilne
2024-04-30 -
Użytkowanie gruntów rolnych
2024-04-30 -
Powierzchnia obszarów wiejskich
2024-04-30
Poznaj produkty
-
Agregat uprawowo-siewny T40S-Staltech
2016-05-13 -
Traktorek Kubota A17D 4x4
2011-12-19 -
Rębak bębnowy Skorpion 350 RB - Teknamotor
2014-10-09 -
Nawóz L-Actipol EDTA Mo-6
2014-02-21 -
Owijarki do bel
2016-01-08
Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu
W dniu 8 listopada 2011 odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno- informacyjnej „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu, podczas której przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z reprezentantami największych zakładów mięsnych w Polsce przybliżyli najważniejsze cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów jak i możliwości eksportowe polskich firm.
Po uroczystym otwarciu konferencji przez Wiesława Różańskiego, Prezesa UPEMI, głos zabrali również: Dyrektor ds. Projektów Międzynarodowych Agnieszka Różańska oraz Dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk.
W roli ekspertów wystąpili przedstawiciele polskich zakładów mięsnych takich jak: Firma Marcinkowscy Sp. z o.o., Sokołów S.A., Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o., Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A., Zakłady Mięsne Salus Sp. z o.o. oraz Zakłady Mięsne SKIBA.
Celem konferencji było zapoznanie koreańskich mediów z założeniami kampanii oraz tematyką jakości europejskiego mięsa, sposobów jego produkcji, certyfikowania oraz możliwościami eksportu z Unii Europejskiej, w tym także z polskich zakładów mięsnych.
Działania związane z kampanią niewątpliwie przyczynią się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami UE a Koreą.