| Autor: redakcja

AgroDays 2019

Wiedza, nowości rynkowe makiety obory, chlewni i kurnika w skali 1:1. To tylko namiastka tego co działo się 2 i 3 lutego w Warszawie podczas II edycji Agro Days -Dni Hodowcy.

Agro Days adresowany jest do hodowców bydła, drobiu i trzody chlewnej. W ciągu dwóch dni hodowcy mogli zapoznać się z ekspozycją ponad 90 wystawców, a także propozycją wielu konferencji i prelekcji.

Wydarzenie rozpoczęło się konferencją pt. "Żywność pod presją? Odpowiedzialna produkcja, świadoma konsumpcja". Temat w odniesieniu do ostatnich doniesień medialnych bardzo ważny. 

W panelu dyskusyjnym wzięli udział: Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas, Łukasz Dominiak – dyrektor Krajowej Rady Drobiarstwa, Damian Kordas – zwycięzca programu Masterchef, hodowca bydła oraz Adam Zaleski – dyrektor generalny De Heus. Konferencję poprowadziła Małgorzata Motecha-Pastuszko - dziennikarka Redakcji Rolnej TVP.

Wiedza, praktyka, a także bezpłatne badania kiszonki (z kukurydzy, lucerny czy trawy) były możliwe podczas Agro Days.

O idei oraz celach wydarzenia Agro Days, które łączy w sobie element edukacyjny, relacyjny z elementami biznesu mówi Adam Zaleski Dyrektor Generalny De Heus Polska.

Wydarzenie zostało zoorganizowane przez De Heus wraz z partnerami m.in. Bankiem BGŻ BNP Paribas, Sgariboldi Agro-Partner, Pellon Sp. z o.o. , Corteva Agriscience, Krowie na zdrowie, Precon Polska, Spanvall,Kartzfehn.


Tagi:
źródło:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!