| Autor: redakcja1

Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali

Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną, dotyczącą połączenia z Generali. Kolejny etap to film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych. Dzięki połączeniu będą tam oferowane ubezpieczenia wszystkich marek i spółek Generali Polska.

Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali
W bankowości spółdzielczej dostępna jest już pełna paleta ubezpieczeń na życie Generali, tych powiązanych z produktami bankowymi, ale także niezależnie sprzedawane polisy. Cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej – obecnie Concordii Polska - już wkrótce sprzedawane będą pod marką Generali Agro, także dla klientów banków spółdzielczych.
 
Szeroki zasięg, doświadczenie i nowoczesność
 
Banki spółdzielcze przechodzą obecnie dynamiczne zmiany. Niezmiennie ich zaletą jest szeroka sieć placówek w całym kraju, szczególnie w małych miastach oraz doskonale wyszkoleni specjaliści, świetnie znający najnowsze trendy w bankowości oraz ubezpieczeniach, którzy jednocześnie są blisko swoich klientów i znają doskonale ich potrzeby. Teraz banki spółdzielcze wyróżniają także nowoczesne placówki i proponowane klientom najnowsze technologie. Kolejny element to coraz szersza oferta – także w zakresie ubezpieczeń – dostępna dla klientów banków spółdzielczych.
 
Podobnie jak bankom spółdzielczym zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.
 
Jeszcze szersza oferta dzięki zmianie
 
Spot informujący o współpracy bankowości spółdzielczej, Concordii oraz Generali jest dynamiczny i energetyczny. Na filmie można zobaczyć uśmiechniętych doradców, troszczących się o klientów i nowoczesne placówki, w których panuje miła atmosfera. Kreacja nawiązuje także do znanych od lat zalet bankowości spółdzielczej, w tym do podmiotowości relacji z  klientami: „jesteśmy blisko Ciebie, znamy Cię od lat…”
 
Film w dynamiczny sposób pokazuje także przewagi ubezpieczeń Generali. Oferta wyróżnia się kompleksowymi i uniwersalnymi rozwiązaniami, szybką obsługą po szkodzie czy nowoczesną wizją ochrony. Najważniejsi jednak są ludzie od wielu lat związani z ubezpieczeniami.
 
Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal - to dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoter­minowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim, chcemy im dostarczać najlep­sze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, Dyrektor Sieci Bancassurance Concordia Polska Grupa Generali.
 
Kreacja spotu jest spójna z główną częścią globalnej kampanii reklamowej „Zależy nam na Tobie” Grupy Generali. Spot jest drugą częścią kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Został opublikowany na kanale YouTube Concordii i będzie promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów bankowych.
 
Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordii Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. Wówczas również, zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro. Natomiast współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki będą mogli, dzięki połączeniu, zaproponować swoim Klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych, dostępnych w spółkach Generali w Polsce.


Tagi:
źródło: