| Autor: kongskilde

Kongskilde – nowa strategia jednej marki podkreśla globalne ambicje

Kongskilde Industries A/S, jeden z czołowych producentów rozwiązań rolniczych, wprowadził ambitną strategię jednej marki. Ta strategia jest częścią dużego procesu, mającego usprawnić działanie fabryk, firm handlowych i działów administracyjnych, aby dodatkowo zwiększyć konkurencyjność firmy.

Kongskilde – nowa strategia jednej marki podkreśla globalne ambicje

Kongskilde – strategia jednej marki podkreśla globalne ambicje

W przyszłości wszystkie maszyny i rozwiązania rolnicze firmy Kongskilde Industries będą opatrzone nazwą i czerwoną marką Kongskilde. Dotychczasowe znaki towarowe, takie jak Howard, Nordsten, Överum, Becker i JF, będą oferowane pod jednym szyldem – Kongskilde.
 
 - Strategia jednej marki to nasza odpowiedź na wyzwania przyszłości. Marka Kongskilde i wspierająca ją sieć dealerska zostają – mówi Lars Sørensen, zastępca dyrektora wykonawczego Grupy DLG, dyrektor finansowy i prezes zarządu firmy Kongskilde. - To potwierdzenie naszego zaangażowania w dalszy rozwój firmy Kongskilde jako oddzielnej marki.
 
Z myślą o przyszłości

- Nowa strategia jest dla nas wszystkich początkiem ekscytującej podróży. Jest wyrazem naszego dążenia, aby marka Kongskilde stała się bardziej widoczna dzięki rozwiązaniom i produktom, które będą opłacalne dla naszych klientów – rolników i dystrybutorów – mówi Ole Gade, dyrektor wykonawczy Kongskilde Industries.
 
- Wynikiem ciągłego procesu będzie silniejsza i bardziej rentowna firma Kongskilde. W późniejszej fazie zajmiemy się znalezieniem nowego właściciela lub partnera, aby w pełni wykorzystać potencjał Kongskilde bez narażania marki oraz renomowanej sieci – dodaje Lars Sørensen.
 
Silniejsza i zaangażowana

Strategia jednej marki podkreśla długofalowe zaangażowanie Kongskilde w budowę niezależnej i silnej marki. W przyszłości klienci odniosą korzyści z licznych inicjatyw:
  • znaczące inwestycje w nowe fabryki, aby uzyskać większą elastyczność i konkurencyjne produkty
  • wprowadzenie 10 nowych produktów w 2014 roku oraz 6 w 2015 roku
  • ponad 200 modernizacji i ulepszeń naszych produktów
  • scentralizowane centrum dystrybucji części zamiennych, co poprawi jakość dostaw do naszych Klientów
  • strategiczne inwestycje w innowacyjne rozwiązania, które wzmocnią markę Kongskilde
Wysiłki firmy Kongskilde już przełożyły się na wymierne rezultaty w postaci wzrostu udziału w rynku europejskim w 2014 roku, jak donosi VDMA (Niemieckie Stowarzyszenie Producentów Maszyn i Urządzeń). Kongskilde zamierza również być najbardziej atrakcyjnym, kompleksowym dostawcą innowacyjnych rozwiązań dla współczesnej branży rolniczej.


Tagi:
źródło: