| Autor: kkj6

Chiny – Jeżeli polscy producenci chcą zarabiać na tym rynku to muszą się pospieszyć

Zostało dosłownie kilka lat na to, aby zaistnieć na chińskim rynku i się tam zadomowić. Polskie marki na tamtejszych sklepowych półkach są niewidoczne i mało kto miał styczność z naszą żywnością.

Chiny – Jeżeli polscy producenci chcą zarabiać na tym rynku to muszą się pospieszyć

Próba zdobycia rynku, który liczy sobie około 2 i pół miliarda konsumentów powinna zostać wykorzystana przez polskie zakłady produkcyjne.


Co więcej, otóż aktualnie mamy dużą szansę na osiągnięcie sukcesu zwłaszcza, że niedawno kilka polskich zakładów drobiarskich otrzymało zgodę na eksport.


Targi oraz wystawy to teraz idealna szansa na wypromowanie polskiej marki i zaoferowanie jej w Chinach. Polscy producenci przyznają, że potrzebne będą jeszcze większe nakłady na promocję i determinacja, bo Polska nie jest jedyną, która che zdobyć ten ogromny rynek zbytu.

Tagi:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!